![]() |
Franco ophemelen mag niet meer in Spanje
Franco ophemelen mag niet meer in Spanje
Er is een nieuwe wet goedgekeurd in het Spaanse parlement die openlijk fascisme verbiedt. De wet wil fascistische symbolen uit het straatbeeld halen of fascistische verenigingen verbieden. Daarnaast wil de wet slachtoffers van het vroegere fascistische regime in Spanje een degelijke begrafenis geven. Bron: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/12...eer-in-spanje/ Straf dat er nog zoveel iconen van het fascisme een begraafplaats krijgen, en er nog zoveel fascistische verenigingen zijn. Om nog niet te spreken over de straatnamen. Veel slachtoffers liggen nog steeds in een massagraf. Nogal schandalig eigenlijk. |
Als we dan toch censureren, is het raar dat met het communisme hetzelfde niet gedaan wordt.
|
Zelfs ons eigen Koningin Fabiola was een fan, of zo vermoeden we.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Dit soort wetten GARANDEERT het voortbestaan van de nagedachtenis van Franco.....die met de jaren steeds meer van een bijna heiligenstatus bij harde Spaanse nationalisten naar een rebellenstatus,een geuzennaam zal evolueren bij een volgende generatie...
Ik moet niet speculeren....snorremans is ook NIET weg bij ons...... poco-politici,ik krijg ze maar niet weg omdat jan en alleman maar BLIJFT stemmen op die IDIOTEN....en ook in Spanje dus.... Hier of ginder,als er zo voortgedaan wordt met dat "politiek-correctivisme" wordt een ,al dan niet gedwongen,bezoek aan een concentratiekamp of een bepaalde plaats waar gruwelen hebben plaatsgevonden straks een BEDEVAART... onvoorstelbaar .... |
.
|
Citaat:
querido general ... Ik weet het niet, misschien wou hij wat voordeeltjes in Motril ... ? |
Citaat:
|
Ondertussen zit Kanye West Hitler en de Nazi’s te prijzen. Kompleet kierewiet:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221201_97086365 |
Citaat:
Het was wederzijds. |
Citaat:
Zolang die z'n teut maar dichthoudt , dan is het ok voor mij !! :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be