![]() |
Mateke uit Nieuwpoort vreest overwinning Forza Flandria
Ook Mateke uit Nieuwpoort ziet de bui al hangen.
N-VA en VB zijn flink op weg om de meerderheid te behalen in het Vlaams Parlement. https://www.hln.be/binnenland/voorui...meer~a4a3be5a/ "Een Vlaamse regering met extreemrechts is geen sciencefiction meer", luidde het. "En vergis u niet: als Vlaams Belang en N-VA samen een meerderheid hebben in het Vlaams parlement, en het land daardoor volledig blokkeert, dan kan niemand voorspellen wat er gaat gebeuren. " Simpel Mateke, iedereen met wat gezond verstand weet wat er dan zal gebeuren. Dan zal de Vlaamse Onafhankelijkheid uitgeroepen worden in het Vlaams Parlement . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zolang hij tegen de Vlaamse onafhankelijkheid blijft. |
Ik denk dat ‘Forza Flandria’ het mateke vreest. :lol:
|
Citaat:
Als Mateke en zijn partij 14% haalt bij de verkiezingen zal het veel zijn. |
Citaat:
Dun in de broek? ;-) |
Citaat:
|
Het beste is dat we nu eendrachtig worden als bevolking en allemaal samen NIET stemmen en ze collectief te ontslagen.
“Hier kiezen wij niet meer voor.” Of ge nu links of recht stemt, onverkozenen zetten de toon en die politici blaten het na. Politici die finaal vaak even onverkozen zijn. Ik vraag me af of we niet beter af zijn met een communisme na deze charade. Mensen besparen op gezondheid omdat ze de rekeningen amper kunnen betalen. |
Citaat:
|
Om het even: Conner Rouseau IS de populairste politieker in Belgie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mateke is HOT en het VB zit met kak in de broek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Broekspijpen in hun botten steken steken werkt ook. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be