![]() |
Indonesië
Al decennia probeert een deel Indonesiërs de toenemende macht van de moslimextremisten tegen te gaan en de westerse grondwet te verdedigen. Nu zou die grondwet het toch begeven. Binnenkort worden vreemdgaan, ongehuwd samenwonen, de president beledigen, zwarte magie bedrijven, ... strafbaar.
Bron. Indonesië en Maleisië worden dikwijls als voorbeeld gegeven van landen waar de islam wel in grote getallen vreedzaam en progressief aanwezig is. Of dat nog veel langer het geval zal blijven zal binnenkort blijken. |
Citaat:
Volgens mij is dit al lang zo in alle moslimlanden. |
Citaat:
|
Triestige evolutie.
Blijft toch een risico, een alsmaar groter wordend risico, om als toerist dat land te bezoeken. O.a. veel Australiërs gaan graag naar vb. Bali. |
Gipsy?
Citaat:
Gipsy is -denk ik- beter geïnformeerd over Indonesië in 't algemeen. Benieuwd naar zijn gedachten ter zake? |
Citaat:
Dhimmies, da's afhankelijk van hoe rijk of machtig de betrokken dhimmi is. Slaven, dat mag. |
Citaat:
|
Een islamitisch land heeft het niet zo op seks voor het huwelijk. Kom, laten we verontwaardigd gaan doen.
|
Citaat:
Ter zake: ik lees in deze draad niet zoveel verontwaardiging, maar wel tristesse. 2023 volgende maand ... Straks een koppel Vlamingen die nog niet gehuwd zijn, maar wel op reis in Bali, de gevangenis is. |
Samenwonen is geen misdaad , punt aan de lijn !!
Tenzij men een misdaad begaat , zoals: moord , incest , kindermisbruik , verkrachting , .... |
Citaat:
De Indonesische wetgeving, zoals de basis van deze draad aantoont, is aan het afglijden naar een Islamitische wetgeving, met de Soennitische weg als leidraad. |
Vandaag, op de nationale feestdag, wordt de nieuwe hoofdstad officieel geopend al is ze nog niet de hoofdstad doordat het project wat vertraging heeft opgelopen. Maar wat een project.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be