Anselmo |
8 december 2022 12:20 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
(Bericht 10078886)
"Onze" extreem-rechtse jongens, uit Merksem, Zandvliet, Antwerpen, Deurne, Berchem, Kasterlee en Gent ?
Met veel poeha aangekondigd in een grote politieactie, waarbij ze er zelfs een moesten doodschieten ...
't Was wel heel ernstig: zes man voorgeleid voor de onderzoeksrechter, maar die liet er al direct vier los ... Zware feiten hoor !!!
Zijn die twee nog altijd aangehouden? Maar kunnen ze er niets over zeggen tegen de bevolking?
Waarom dan niet? Omdat het een flop was? Gewoon klinkklare zotte wapenverzamelaars zonder echte politieke redenen?
(nu hoop ik dat mijn geheugen me niet in de steek laat: is er sedertdien toch nog iets over gemeld?)
https://www.hln.be/merksem/twee-verd...viel~a29abd12/
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220929_93877358
|
Naargelang het politiek "klimaat" worden door de goegemeente bepaalde zaken opgeblazen om te bewijzen dat men "actief" is.
Dat was het geval met die verwaaide suïcidale militair.
Het is nu ook aan de gang in Duitsland waar 3.000 (drieduizend) politiemensen een tiental bejaarde Reichsburger hebben gearresteerd. Niet dat die fake-edelen geen bedreiging zouden kunnen betekenen maar verhoudingen zijn wel zoek.
Dat die zaak met die "preppers" er enkel en alleen kwam om te tonen hoe "alert" de betrokken diensten wel zijn, bleek uit de poeha in de eerste uren nadat ze een gevaarlijk individu hadden "uitgeschakeld", lees doodgeschoten.
Dit is alles maar te begrijpen in het licht van de hysterie die is ontstaan na de bestorming van het Capitool in de USA door de dolgedraaide aanhangers van Trump, sjamanen met buffelhuiden incluis.
Daarbij even opgemerkt dat men graag met de 5 doden bij deze gelegenheid zwaait ! Zeker met de omgekomen agent (Sicknick) , die onlangs nog uitgebreid als slachtoffer werd herdacht, die eerst de dag erna aan een hartaanval bezweek en dat zomaar aan de bestorming werd toegeschreven. Het was trouwens niet zijn eerste. Na ja.
|