![]() |
van Q weer bedreigd met ontvoering
van Quick. zou weer bedreigd zijn met ontvoering en hij zou weer naar een safehouse moeten
|
Lap, weeral van dat. slechte peiling van de open lafaards party en weer nep een bedreiging.3/4 uur om thuis te geraken op 50 m. van zijn kot, belachelijk ventje heel diene q, de wijk slikt het niet meer.
|
Ze zullen hem wel eens pakken. Die drugsboys zijn geen lachertjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom? En werd dat geweigerd? Verklaar even. :lol: |
Citaat:
Blijkbaar was die als mens minder waard dan Q . |
Citaat:
En werd hem dat geweigerd? 8O |
Citaat:
|
Ocharme die mens :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dubbel
|
dubbel voor de tweede x.
|
Citaat:
Het is alsof de gazet zou berichten: strontruimers worden steeds vaker geconfronteerd met stront. |
Citaat:
Maar Kwik? Die wordt meteen beschermd en in een safe house ondergebracht. Maar kom, als ze die zouden omleggen, zouden we daar een kaars voor branden en een liedje zingen? Ik niet alvast. Dood of levend laat dat stuk politiek uitschot mij volkomen koud. |
Citaat:
Niemand rouwt vandaag om de aanslagen op Hitler, maar des tijds waren er ook mensen die de propaganda van die vieze (vacci)nazi geloofden en was men oprecht verontwaardigd. Vandaag is dat niet anders. Ze zijn te ver gegaan en collaboreren naar een vierde rijk. De kop eraf is zelfverdediging. Niet dat ik het zelf ga doen, maar het zal ooit wel eens door een ander gebeuren. Causaliteit. |
Citaat:
Iedere man gewoon op verzoek van zijn ex voor altijd in de bak steken? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be