Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   van Q weer bedreigd met ontvoering (https://forum.politics.be/showthread.php?t=267240)

N-Vb 7 december 2022 19:13

van Q weer bedreigd met ontvoering

van Quick. zou weer bedreigd zijn met ontvoering en hij zou weer naar een safehouse moeten

wagner.666 7 december 2022 19:52

Lap, weeral van dat. slechte peiling van de open lafaards party en weer nep een bedreiging.3/4 uur om thuis te geraken op 50 m. van zijn kot, belachelijk ventje heel diene q, de wijk slikt het niet meer.

Skobelev 7 december 2022 20:06

Ze zullen hem wel eens pakken. Die drugsboys zijn geen lachertjes.

daiwa 7 december 2022 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-Vb (Bericht 10078902)
van Quick. zou weer bedreigd zijn met ontvoering en hij zou weer naar een safehouse moeten

Ik dacht dat de politie niks kon doen zo lang er geen misdrijf was gepleegd? Dat was toch de uitleg waarom die geradicaliseerde moslim met rust werd gelaten voor hij effectief aan het moorden ging amper een paar weken geleden?

Rudy 7 december 2022 23:10

Citaat:

Ja en ?

Dadeemelee 7 december 2022 23:12

Citaat:

Je vindt dat grappig of zo?

Zipper 7 december 2022 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 10079027)
Ik dacht dat de politie niks kon doen zo lang er geen misdrijf was gepleegd? Dat was toch de uitleg waarom die geradicaliseerde moslim met rust werd gelaten voor hij effectief aan het moorden ging amper een paar weken geleden?

Quick zijn eigen woorden

Dadeemelee 7 december 2022 23:18

Citaat:

Had die geradicaliseerde moslim een safehouse nodig?
Waarom?
En werd dat geweigerd?
Verklaar even. :lol:

daiwa 7 december 2022 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10079039)
:

Die moordenaar niet maar wel de vermoorde politie agent.
Blijkbaar was die als mens minder waard dan Q .

Dadeemelee 7 december 2022 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 10079048)
Die moordenaar niet maar wel de vermoorde politie agent.
Blijkbaar was die als mens minder waard dan Q .

Heeft die politieagent een safehouse gevraagd?
En werd hem dat geweigerd? 8O

Xenophon 7 december 2022 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10079033)

Dat is immers maar door enkelingen.

CUFI 7 december 2022 23:54

Ocharme die mens :)

CUFI 7 december 2022 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10078920)
Ze zullen hem wel eens pakken. Die drugsboys zijn geen lachertjes.

Drugs is maar een middel om finaal de heilige oorlog te financieren. Die deze collaborateurs van het vierde rijk zélf veroorzaakt hebben.

wagner.666 8 december 2022 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10079039)
Waarom?
En werd dat geweigerd?
Verklaar even. :lol:

Ja dus, onder de grond op zo een 1.80m. diep. De enige plaats waar ze veilig zijn. En met hem al zijn soortgenoten erbij.

wagner.666 8 december 2022 00:03

dubbel

wagner.666 8 december 2022 00:03

dubbel voor de tweede x.

Karel Martel B 8 december 2022 01:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10079033)

Het is grappig, in die zin dat Q verantwoordelijk is voor het oplossen van dit probleem.

Het is alsof de gazet zou berichten: strontruimers worden steeds vaker geconfronteerd met stront.

Skobelev 8 december 2022 07:13

Citaat:

Zelfs voor vrouwen die bedreigd worden door hun (ex) partner kunnen de flikken niets doen. Er zijn dan ook al +20 vrouwen vermoord door partnergeweld dit jaar.
Maar Kwik? Die wordt meteen beschermd en in een safe house ondergebracht.
Maar kom, als ze die zouden omleggen, zouden we daar een kaars voor branden en een liedje zingen?
Ik niet alvast. Dood of levend laat dat stuk politiek uitschot mij volkomen koud.

CUFI 8 december 2022 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10079113)
Zelfs voor vrouwen die bedreigd worden door hun (ex) partner kunnen de flikken niets doen. Er zijn dan ook al +20 vrouwen vermoord door partnergeweld dit jaar.
Maar Kwik? Die wordt meteen beschermd en in een safe house ondergebracht.
Maar kom, als ze die zouden omleggen, zouden we daar een kaars voor branden en een liedje zingen?
Ik niet alvast. Dood of levend laat dat stuk politiek uitschot mij volkomen koud.

Den dag dat die politici ervaren dat ze niet zo onschendbaar zijn als ze zichzelf verklaarden, is de dag dat we terug tot de normale gang van zaken kunnen komen.
Niemand rouwt vandaag om de aanslagen op Hitler, maar des tijds waren er ook mensen die de propaganda van die vieze (vacci)nazi geloofden en was men oprecht verontwaardigd. Vandaag is dat niet anders. Ze zijn te ver gegaan en collaboreren naar een vierde rijk. De kop eraf is zelfverdediging. Niet dat ik het zelf ga doen, maar het zal ooit wel eens door een ander gebeuren. Causaliteit.

Karel Martel B 8 december 2022 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10079113)
Zelfs voor vrouwen die bedreigd worden door hun (ex) partner kunnen de flikken niets doen.

Wat stel je voor dat ze doen?

Iedere man gewoon op verzoek van zijn ex voor altijd in de bak steken?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be