![]() |
Nieuwe partij
Deze drie klootzakken willen een nieuwe partij oprichten:
https://www.hln.be/binnenland/abou-j...ppen~aaa51f75/ Zou u er zich kunnen in vinden om voor deze drie te stemmen? Ik alvast niet, voor geen enkele van de drie, laat staan als ze in dezelfde (nieuwe) partij zitten. |
2 religieuzen en ne kapitalist, dat gaat wat worden. Nog 3 en een halve maand en het is 1 april.
|
Citaat:
- lol - Is het daarom dat Abou de laatste tijd de wijze en bezadigde, oude raadsman probeert te spelen? Nu, op zich is het niet slecht, een paar % van de traditio's afnemen zal al helpen. |
Wat is hun standpunt over abortus?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie den Torfs al in debat gaan met den Abu J
|
Citaat:
Hoe ze naar abortus en homorechten kijken zal wel bepalen of ik erop stem of niet. Ik wou dat ik voor de gemeentebesturen op de sossen kon stemmen, federaal en Europees op de cd&v; maar dat mag niet van mijn godsdienst. |
Citaat:
Anders roep je iedereen op om NIET te gaan stemmen, en nu overweeg je zelf om op een kerkjurist te stemmen... Repent ! :lol: |
Ik denk dat de journalist hen verkeerd begrepen heeft.
't Is geen politieke partij die ze willen stichten, maar een humoristisch trio. Broodnodig in deze triestige tijden, vinden ze. En ik vind dat ook. |
Die Van Eetvelt is toch ook laag gevallen, van Unizo naar "den Anderlecht", en nu wil hij begot de politiek in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze moeten nog een vrouwmens van het vrouwelijk geslacht hebben om op hun lijst te zetten anders gaat dat nogal slecht vallen in bepaalde middens.
Liefst een Lesbische negerin met dwerggroei zodat er zoveel mogelijk letters van het alfabet zijn afgevinkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Torfs is wel christelijk, maar het probleem met christenen anno 2022 is dat ze zo werelds gevormd zijn. Precies of ze zijn verlegen de zonde bij naam te noemen. Er zijn al kerken die regenboogvlaggen hangen. En niet als referentie naar Zijn verbond, maar naar lgbqpetc. Ik moet constant mede christenen aanmanen dat de Bijbel DE autoriteit is en niet de wereldgeest van deze tijd. Vermoeiend man, niet te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Wat veel leuker is Bij het omschrijven van centrumpartij slagen zij erin niet een keer de nva te noemen Meer en meer mensen zoeken een alternatief, minder en mindr mensen denken daarbij aan de nva We zijn op de goede weg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be