![]() |
De Tempeliers zijn terug! Extreemrechtse stroming?
Het lijkt een nieuwe stroming in de Nationalistische en Extreemrechtse gelederen: Tempeliersorden. Geen cosplay of re-enacting maar een varia aan ‘orden’ die de Westerse waarden propageren in een replica van Vrijmetselaarsobedienties’
Men stelt dat het niks te maken heeft met VB en extreemrechts maar er zijn toch al ‘orden’ die openlijk extreemrechts propageren. https://www.demorgen.be/nieuws/tempe...aden~b437c331/ Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
De echte Tempeliers werden de Orde Van Christus en hebben geen vijandschap met moslims, alleen in tijden van oorlog.
Maar we staan vandaag voor 1 gemeenschappelijke vijand, de duivel en diens minions. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit ook normaal.
Het is van alle tijden. Mensen die geklooid worden, steeds erger; die stoppen met dat nog te pikken he. Die klappen tegen de buren, die organiseren een benefiet en 5 benefiets verder staan er paarden ruiters en zwaarden he. |
Terug? Zijn die ooit weg geweest?
|
Citaat:
Zolang ze in club verband samenkomen is dat niet al te slim he, dat zit vergeven van spionnen van de belze staatssicherheit Trouwens de grootste vrijmetslaars loges zijn belgicistisch. Ik heb ooit nen baas gehad die lid was. bijna al zijn dikke en trouwe klanten waren lid van dezelfde club. Of ze vrijdag na het eten in een lang kleed aan mekaars piet zaten te trekken terwijl ze vers maagdenbloed nuttigden weet ik niet. Ik vrees dat het bleef bij gewoon een glas Whiskey of Cognac na de maaltijd. |
Citaat:
|
Citaat:
Bravo mannekes. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat wij vandaag zien, het verval, is niet christendom maar darwinisten te wijten. Ons continent is naar de vaantjes door een zelfvernietiging en niet door een ander neen. Eerst waren het de Joden, dan de christenen, nu de moslims en migranten; altijd een ander. Lees het verhaal van Achab en Izebel en de ivoren toren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be