![]() |
Hoe wordt uw weekend?
De vraag is duidelijk, denk ik :mrgreen:
|
Dit is een draadje voor kommaneukers :mrgreen:
|
Ja, maar wat met trappist?
|
Werken van 't weekend :-(
|
Hoe wordt uw weekend?
Tjah, blijven mantelzorgen voor een 91 & een 90 jarige zeker? Verder heb ik er niets aan, aan de weekeindes... p.s. Kan mijn baas me verplichten te werken op Nieuwjaar? https://www.jobat.be/nl/art/kan-mijn...n-op-nieuwjaar Herinner mij ik nog dat ik eens op de receptie zat, helemaal alleen op een 1 januari... Diegene die mij toen moest komen aflossen telefoneerde en zei "Ik kan niet kom wegens te zat geweest gisteren" Daar zit/sta je dan... :roll: |
Vandaag wordt het voetbal kijken in een Marokkaans restaurant, dan een sortieke doen.
Morgen met de trein van Alicante naar Valencia. |
Citaat:
Het is al storend genoeg op TV al dat voetbal voor die mensen die er geen boodschap aan hebben. :roll: |
Citaat:
Want normaliter bestaat de tv uit programma's waar je qua cognitie van vooruit gaat? informatief allemaal? |
Subietekes een cinemakke doen in Antwaarpe . En voor den donkere terug thuis, ge weet nooit met die voetbalfeestvierders.
|
Nougatbollen film, madam heeft zonet haar voet omgeslagen . Gelukkig zwelt hij niet te hard, cross my fingers.
|
Alles voorbereiden voor de vorst deze week en mijn madam haar winterbanden steken
|
Een coup Laurent zou België misschien wat kunnen opbeuren.
|
Citaat:
|
Een treinreis van 2 u. heen & 2 u. terug.
Heerlijk ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De schoonste tijden keren nooit meer terug maar leven verder in onze nabestaanden. |
Citaat:
Echt heerlijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be