![]() |
Wie woont er hier in Olmen?
Dan ben jij mss ook miljonair ;)
Ondanks heel Olmen doet of er niks aan de hand is, komen er daar zeker vodden van. Elk huis dat daar te koop staat ( of komt) zal duur worden. Dure auto's gaan er zeker in het straatbeeld verschijnen, met de nodige afgunst. enz... En dan nog maar te zwijgen over de vele 'arme' en 'zieke' mensen. Die op 'bedevaart' zullen trekken naar Olmen. Eerlijk gezegd. Ik ben blij dat ik er niet woon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien zijn er wel een paar die de Olmense Zoo een 'handje' willen toesteken?
|
Komen er nu dolmen op het herkhof van Olmen. Een beetje extravagantie moet toch kunnen he.
|
Citaat:
|
Ik hoop van ganser harte dat de mensen kunnen omgaan met het kleine fortuin dat ze wonnen.
Naar het schijnt zullen ze een goede begeleiding krijgen van de nationale loterij. |
Fijn dat het 165 winnaars zijn ipv 1 of 2! Hopelijk zijn het vooral gepensioneerden want anders verliezen we mogelijks weer veel arbeidskracht en motivatie.
|
Ik woon in Iepen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iepen is verbroederd met Boom. Maar welk Bosch hen verbindt, dat weet ik niet.
|
Citaat:
|
Zowat alle banken scramblen nu om hun onlangs gesloten advieskantoren in Olmen en environs weer te openen...
|
Citaat:
|
Er is reeds sprake van een fusie tussen Olmen,Knokke en St-Martens-Latem
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be