![]() |
Vlaanderen laat Wallo-Brux vallen en zoekt oplossing met Nederland
"Vlaams minister van Energie Zuhal Demir (N-VA) wil graag samenwerken met Nederland voor de bouw van twee nieuwe kerncentrales in Nederland."
https://www.tijd.be/politiek-economi.../10433878.html Go go Zuhal ,laat de PS en Ecolo maar hun eigen Waalse boontjes doppen en de Waalse kerncentrales sluiten. Wij varen onze eigen koers. |
Ze zou zich beter bezighouden met haar eigen bevoegdheden ipv onnozele voorstellen te doen buiten haar domein.
|
Citaat:
Als Vivaldi niet kan zorgen dat de Vlaamse bevolking warm zit gedurende de winter zullen we het zelf wel doen. Ecolo en de PS moeten er dan maar voor zorgen dat ze het warm blijven hebben in Wallonië. |
Haar job heeft blijkbaar zo weinig omhanden dat ze sf verhalen gaat schrijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die schaamteloze rip-off onder het mom van solidariteit...:roll: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Dat zien we zeer goed bij de Sossen, hoeveel corruptieschandalen hebben die nu al verzameld, alleen al in Belgiê. Maar, uitgezonderd een reportage in P-magazine, en een hoop regelneukerij die Vivaldi zwaar kloot, waar gaat ze voor u uit de bocht? Ik vind het alvast geen slecht idee, dat Vlaanderen mee investeert in die nieuwe Nederlandse kerncentrales*. Dat deed België ook al met de Franse kerncentrale in Chooz en de dankzij Greenpissers nooit gebruikte kweekreactor in Kalkar. (*Te bedenken dat Nederland massaal meer windmolens heeft dan België, en een begroting die aanvaardbaar is) |
Citaat:
Gezien het kompleet falen van de Federale regering(zelfs Engie gelooft niks meer van wat uit de Wetstraat komt,en met groene redenen) ,en gezien het immense belang van de zaak is het zelfs de PLICHT van de bevoegde Vlaamse Minister om te gaan zoeken....Ja.Ik zie het ook nog gebeuren dat Vlaams begrotingsgeld dan maar in Nederlandse centrales gestopt gaat worden,want de centrales op Vlaams gebied zijn een Belgische materie(ziedaar nog een veruitwendiging van "homogene bevoegdheidspakketten) ...er zal IETS moeten gebeuren... O ja.. In 2013 vond ik het ganse idee van een "Vlaams Energieagentschap" nog bespottelijk: https://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaams...maatagentschap Maar nu,door schade en schade lerend,is dat misschien wel het vehikel waarlangs Vlaanderen tenminste voor zichzelf gaat kunnen zorgen.... Neen,ik ben BLOEDSERIEUS aangaande die zaak......dit is verkeerd aan het lopen,onze "energiepolitiek"..... We zijn al door het oog van de naald gekropen,ei zo na hadden we een collectie GAScentrales bijgezet... Stel U voor,onafgezien van de gasprijzen ook nog eens de Vlaamse economie moeten verder kortwieken ,om daarvan de CO2 uitstoot te beperken ter compensatie van de uitstoot van die gascentrales...Ik denk daar ook het mijne van maar het is wat het is.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Wallonië ook Dan doet decr00 zijn werk niet Staat decr00 aan de verkeerde kant van de geschiedenis Het siert N-VA dat ze een dossier opbouwen rond dit uiterst belangrijk thema Mogelijkheden bekijken En wie weet als oppositie een marakkeske doen in federale, zodat decr00 weer aan de juiste kant van de geschiedenis staat Bepaalde vivaldi partijen hebben gewoon geen lef om tegen groen in te gaan En decr00 heeft gebrek aan staatsmanschap Maar in hun binnenste juichen ze de actie van N-VA toe De verlossing van de kernstop zal van N-VA moeten komen Het lot van energie in België legt vivaldi in de handen van een oppositie partij Zielig Tenzij u zegt dat Wallonië tegen kernenergie is In Vlaanderen is 80 % voor Henri, hoopt u niet stiekem dat N-VA een wisselmeerderheid forceert? |
Citaat:
|
Citaat:
Decr00 toont geen staatsmanschap, Zuhal wel Vivaldi zit in de loopgraven door groen in hun regering En Zuhal steekt haar nek uit de loopgraven Het enige wat vivaldi kan doen is schieten op Zuhal met losse flodders Daarvan ga ik genieten Hopelijk in de 7e dag vandaag |
Citaat:
|
Citaat:
De matrix melkt de Vlamingen uit met hun programma België Mijn taak als morpheus vanuit SIon, is van het droombeeld België aan te tonen dat het een nachtmerrie is. Minder en minder Vlamingen geloven nog in België Taak bijna volbracht Nu is het aan trinity om samen met neo de matrix te laten crashen. Of een onderhandelde oplossing tussen SIon en de matrix Confederalisme De matrix zegt neen. Crashen dan maar in 2024 Wij zorgen in SIon wel voor onze eigen energie |
Citaat:
Waarom zou Vlaanderen dan wel alles volgens de letter moeten opvolgen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be