![]() |
Leuke Kerstsfeer
Gezellige kerstsfeer dit jaar. Helemaal gratis en met dank aan Koning Voetbal.
Blijkbaar mag en kan dan alles. Zelfs vooraf aangekondigd geweld doet geen enkele burgemeester reageren. Hypocrieten. Begrijp ook niet dat die 3de zelfs 4de generatie nog steeds zo close blijft met het land van hun overgroot ouders terwijl ze er nog nooit zijn geweest ? Van integratie merk ik 0,00. Blijkbaar is dat land dat er nu nog steeds blijken te ontvluchten het dan toch nog waard om fan van te zijn:roll: Ik kan niet wachten tot dat voetbalgezeik weer voor een tijdje de kast in gaat. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221210_97611617 |
Citaat:
Je moet kiezen wat je wil, multicultuur of monocultuur. Nu ja, Belgie kiest voor u, het is multicultuur, per definitie niet integreren dus. |
Ik kan niet wachten tot dat voetbalgezeik weer voor een tijdje de kast in gaat.
Juist, niet alles draait om voetbal maar alles moet er voor wijken. Soms zie je reclame waarop Belgische voetbalfans roepen: time to play together. Moet dat niet zijn: time to go home together? |
Naar de voetbal kijken bij de kerstboom vind ik best leuk.
|
Citaat:
Ik zal er ook niet rouwig om zijn dat het een tijd verdwijnt van TV. |
Citaat:
|
Voetbal , geheel niet mijn dada , zelfs een samenvatting van 1 seconde , nope !!
Staat bij iemand voetbal op , ik ga weg !! Ik verkies wrestling , vredevol met stoelen op uw tegenstander mogen kloppen !! Ik verkies wrestling , ik meen het zelfs !! |
Citaat:
|
Al van sinds ik TV kijk , ik zag zelfs NOOIT graag voetbal !!
Ik vind heel die show rond wrestling gewoon grappig :thumbsup: Ikzelf zal er nooit aan beginnen , lichamelijk te zwak & te oud !! Al sinds dat ik een schotel heb , 1993 , kijk ik wrestling !! En dan tegenwoordig ook via internet :D Zelfs 1 keer met een vriendin mee naar vrouwen-minivoetbal geweest , na zelfs nog geen 20 minuten was ik al weg !! |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/@STARDOMofficial Zo , en dan nu weer naar X-mess :lol: Niet mijn kopje koffie dus !! |
Citaat:
|
Liever voetbalshit dan kerstgedoe op radio en tv.
Dat "peis en vree" gedoe is toch maar fake. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be