![]() |
Americaine preparé met parmezaan
Denk jij dat Donald Trump de volgende verkiezingen gaat winnen? En gaat hij dat met zijn eigen partij doen of onder de vleugel van de republikeinen?
|
Mijn autistische karaktertrek protesteert toch.
Américain préparé is correct. Als je het dan toch vrouwelijk wilt zien, dan ook préparée a.u.b. Maar dan geeft ge wel iets meer aan dan dat je nu wenst, denk ik zo. |
Nu vraag ik mij af hoe dat zou smaken, kan eigenlijk niet slecht zijn , drupke balsamico op doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar den ijsboer kennende gaat m daar creme glace van willen maken he,
allee ik weet niet maar ik zie mij op een zomerse dag niet aan nen bol filet americain met parmezaan schilfers likken. Maar ja misschien dat er hier foodies in de zaal zijn die dat wel een goed idee vinden. |
Americaine preparé met parmezaan(-schilfers)
Lekker, bij BonAp hebben ze dat. |
Toch liever een pollo parmigiana.
|
Ik blijf bij frieten met stoofvlees.
|
Citaat:
|
Citaat:
Broodje Martino , aub :icecream: |
Citaat:
|
Gebakken schaamlip in eigen nat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Quickenborne --> Quick --> hamburger
|
Citaat:
Maar ik ben een lastig mens, ze zien mij liever niet komen in restaurants. Ik veeg mijn kloten aan bloemetjes en kaarsjes op de tafels met mini handdoekjes in de toiletten of tekeningetjes op mijn bord. Kwalitatief laat ik me daardoor nooit afleiden. Moet toegeven mijn vrouw is een topper maar het enige waar ik haar klop is kwaliteit rund. Soms is de zondag middag op dat gebied de keuken terug mijn territorium |
Citaat:
|
Citaat:
Kan Donald Trump nog terugkeren als president in de toekomst? https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/01...n-de-toekomst/ Misschien moet men de vraag eens stellen aan die mensen die wonen en leven daar waar hij een muurtje wilde bouwen en Biden dat plan geschrapt heeft en het daar nu overspoeld van de hekkenklimmers. Er was sprake van dat Ivanka (Trump's dochter) een worp wou doen naar het presidentschap maar die heeft blijkbaar de handdoek al in de ring gesmeten en ervoor bedankt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be