![]() |
Bart bartman Drugsexpert
Onze Bart is een echte expert als het over drugs gaat:-). Hij liet zich vertellen dat een blower zijn eigen ogen had uitgelepeld.8O8O
T'ja naar het schijnt hebben sommige mensen zich ook al letterlijk doodgedronken aan water:roll: Niet zonder gevaar water:? https://www.trouw.nl/nieuws/waterver....google.com%2F https://www.demorgen.be/politiek/bur...-zit~b3aba859/ Hij dronk vroeger alleen Alcohol . Van drugs wist hij niks....:lol::lol: Waarom zegt hij niet dat hij alleen harddrug Alcohol gebruikte en geen andere soms minder zware drugs ? Wat een onbenul zeg die vent als het over drugs gaat:-) Toen ik jong was, dronken wij bier. Van drugs wist ik niks. Nu kunnen ze er overal aan raken, zelfs op school. Vooral cannabis is sociaal aanvaard, maar dat is helemaal niet onschuldig. Een toxicoloog vertelde me dat een patiënt zijn twee oogballen had uitgelepeld tijdens een psychose door het gebruik van cannabis. Ik huiver bij het idee dat mijn kinderen daaraan zouden zitten, laat staan aan synthetische drugs of coke.” Dat ze aan de Alcohol zouden zitten lijkt hem niet zoveel te deren8-) Ik moet het toegeven het is en blijft een leperd;-) |
was er niet es ene doodgegaan door nen emmer water op te drinken bij een doop
zijne bloeddruk was wat omlaag |
Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf26042007_038 |
moeder van 8 kinderen
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zal wel zijn dat ze van beleid en bestuur niks bakken, stoned als een aap met een snuit vol candy en op jacht naar de volgende shot en sommigen ook naar de volgende dure hoer. :silly: En dat allemaal op kosten van de hardwerkende belastingbetalers. :evil: |
Wie aanleg heeft voor schizofrenie (vrijwel genetisch bepaald), blijft het beste af van cannabis. Mensen met karakter mogen blowen af en toe.
Jij bent bijvoorbeeld een verantwoordelijk gebruiker die in sociale setting soms een blowtje doet. Niks mis mee. Hippies wisten nog van het leven te genieten en van de kleine dingen des levens. Dat moet terug geleerd worden. Dat andere het niet in de hand hebben is geen reden om anderen te straffen. En natuurijk: wat buiten maat bestaat, in 's ontmaats kwaad vergaat. |
Citaat:
|
Hold you wee for a Wii. Lang geleden zo'n watervergiftigingsincident in de VS.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Nog juist uitlepelen en je bent er vanaf:-D:-D Bijlage 117239 |
Citaat:
|
Ik maak me eerlijk gezegd toch ook zorgen over de beschikbaarheid.
Laatst groepschatje geïnfiltreerd waar kinderen zaten, iemand bood happy pills aan. Zaten kinderen van 10j tot 14j in die chat. Dat ze draconisch optreden tegen verkoop aan jongeren heeft mijn zegen. |
Citaat:
En voor mijn part denkt en gelooft iedereen wat hij wil, maar als beleidsmakers als BDW ook op zo'n manier gaan beginnen is dat een ander verhaal. Hij bepaalt immers (mede) het beleid voor de hele bevolking. En doet dat, geheel volgens zijn eigen geloof, al jaren op een manier waarvan iedere expert (en mens met een beetje gezond verstand) van roept dat het geen kl*ten gaat uithalen. En dat blijkt nu. Zijn WoD heeft in Antwerpen juist niks opgeleverd. Jaren massa's geld door ramen en deuren buitengegooid. Hier en daar een dealertje opgepakt (die de dag erna alweer vervangen wordt door een verse), hier en daar wat coke onderschept (terwijl, achter de rug van de trots poserende agenten, de 'echte' lading ongemoeid verscheept wordt),... Allemaal gazettevoer. Maar totaal nutteloos als beleidsmaatregel. Hij ging het allemaal eens oplossen. Hij moet nu toegeven dat dat mislukt is. En dus komt hij nu maar met verhalen over uitgelepelde ogen of een falend federaal apparaat. Alles beter dan een falen toegeven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be