Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   De Kamal heeft een eindafrekening van 9000 euro. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=267333)

CUFI 15 december 2022 12:07

De Kamal heeft een eindafrekening van 9000 euro.

Negenduizend euro!

Ook ik heb 2 dagen gas gestookt en zag de factuur significant stijgen.
Waarom zouden wij dit tolereren en gewoonweg in collectief NIET betalen? Het zijn deze politici die onze centrales verkochten en onze leverancier van goedkoop gas sancties oplegden. De rekening is voor hen! Reken ons de oude prijs aan en de stijging is voor de politiek.

https://www.hln.be/bv/interview-kama...fuck~aec45a3c/

Skobelev 15 december 2022 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10083266)
Negenduizend euro!

Waarom zouden wij dit tolereren en gewoonweg in collectief NIET betalen? Het zijn deze politici die onze centrales verkochten en onze leverancier van goedkoop gas sancties oplegden. De rekening is voor hen! Reken ons de oude prijs aan en de stijging is voor de politiek.

Goed zo, die dikke allachtoon zouden ze beter 90.000€ doen betalen.

Xenophon 15 december 2022 13:01

Arme Kamal.

CUFI 15 december 2022 13:08

De factuur selecteert niet op etniciteit hoor.
Kunnen wij als volk eens eendrachtig worden? Kunnen wij geen rechtszaak starten tegen de partijen die ons dit aandeden en hen de opleg aanrekenen?
Als de gas in veelvoud opslaat door ondemocratisch beleid, dan is de stijging toch voor wie ons dat beleid ongevraagd aandeed?

Skobelev 15 december 2022 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10083329)
Kunnen wij als volk eens eendrachtig worden? Kunnen wij geen rechtszaak starten tegen de partijen die ons dit aandeden en hen de opleg aanrekenen?
Als de gas in veelvoud opslaat door ondemocratisch beleid, dan is de stijging toch voor wie ons dat beleid ongevraagd aandeed?

Geef me nu eens 1 goede reden waarom ik eendrachtig zou worden met islamieten?
Als ze morgen nog 20% meer belastingen op mijn arbeid heffen om al de islamieten hier buiten te werken zal ik dat met de glimlach betalen.

CUFI 15 december 2022 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10083359)
Geef me nu eens 1 goede reden waarom ik eendrachtig zou worden met islamieten?
Als ze morgen nog 20% meer belastingen op mijn arbeid heffen om al de islamieten hier buiten te werken zal ik dat met de glimlach betalen.

Omdat wij gelijke rechten delen?

De schoofzak 15 december 2022 16:27

Normaal lees ik en reageer ik niet op draden of berichten van CUFI.

Maar nu was ik te laat ... Bovendien had ik het krantenartikel al gelezen, en die angstige boodschap was mij niet opgevallen.
Dus herlees ik het artikel.

En wat blijkt? De titel is helemaal leugenachtig !!!

De Kamal heeft helemaal zo'n factuur niet gekregen.
De Kamal zegt a) mijn factuur bedroeg 80 euro per maand, en Kamal zegt b) men voorspelt nu (gemiddelde facturen voor gemiddelde huishoudens OP JAARBASIS) van 9000 euro.
(ik reken het voor jullie uit: dat is wel 750 euro per maand, maar daar zitten dikke villa's met zwembaden bij ... Wellicht berekend op het moment dat de gasprijs echt het hoogst stond ... nog altijd een schande, maar daar gaat de draad niet over ...)

Denken sommigen nu echt dat 90 procent van de forummers onnozelaars zijn?

CUFI 15 december 2022 17:22

Ik lees die gazetten niet. Iemand zei me dat, geloofde haar op haar woord, ik kopieerde dat vanuit google en plakte het alhier.
Dankzij u, Schoofzak, weet ik nu dat het overdreven is.

Ik ga echt geen +300 euro per maand betalen als ik al veel minder dan de helft in 2021 verbruik he. Die kutliberalen hebben ons dit aangedaan, dat ze het oplossen.

Het Oosten 15 december 2022 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10083329)

De Golfstaten maken wel goed misbruik met hun hoge energieprijzen. Een schande is het. Ze zouden die Arabische landen moeten boycotten.

Onzijdig 15 december 2022 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10083498)
De Golfstaten maken wel goed misbruik met hun hoge energieprijzen. Een schande is het. Ze zouden die Arabische landen moeten boycotten.

Zouden we niet beter De Croo & Co buiten gooien. Wie heeft Electrabel verkocht aan de Fransen. Moet ik "da joenk" zijn naam noemen?

DIBO 15 december 2022 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10083498)

dan vergeet je de VS, voor het Amerikaans gas geleverd in Europa betaalden we ruim een half jaar geleden, 10x meer dan wat hetzelfde gas in de VS binnenlandse markt moest kosten.
Idem voor de Noren met hun monsterwinsten, alleen hebben deze laatsten geen noemenswaardige inbreng in de (verborgen) agenda van heel die Oekraïne oorlog..

Mambo 15 december 2022 18:38

Ze zijn gewoon iedereen zijn spaarrekening aan het plunderen.
Ze weten dat velen niet lang meer leven.

Dat is het en niks anders.

Mambo 15 december 2022 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 10083509)
Zouden we niet beter De Croo & Co buiten gooien. Wie heeft Electrabel verkocht aan de Fransen. Moet ik "da joenk" zijn naam noemen?

Het was die ander die graag piano speelt.

Ben zijn naam vergeten.

Onzijdig 15 december 2022 18:53

België heeft onder de regering van premier G uy Verhofstadt beslist om Ekectrabel te verkopen aan het Franse Suez. Google maar eens wie heeft Electrabel verkocht.

Mambo 16 december 2022 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 10083526)
België heeft onder de regering van premier G uy Verhofstadt beslist om Ekectrabel te verkopen aan het Franse Suez. Google maar eens wie heeft Electrabel verkocht.

Het zou kunnen, ik dacht dat het Martens was.

Universalia 16 december 2022 03:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10083315)
Goed zo, die dikke allachtoon zouden ze beter 90.000€ doen betalen.

Maar ze hebben allemaal wel geld genoeg om te reizen naar daar waar het voetbal bezig is?

Vlad 16 december 2022 06:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10083707)
Maar ze hebben allemaal wel geld genoeg om te reizen naar daar waar het voetbal bezig is?

Of genoeg geld om voor duizenden euro's vuurwerk naar politieagenten te schieten ... de slachtoffertjes van het vieze vuile witte patriarchaat ... :lol:

CUFI 16 december 2022 08:39

Kunnen we die facturatie ook niet veranderen? In plaats van jaarlijks een som te maken en maandelijks een voorschotfactuur te berekenen, ineens aanrekenen wat je per maand verbruikt? Mensen zullen dan sneller een verrassing in de kiem kunnen smoren en niet achterover vallen bij de totaal afrekening.

Rudy 16 december 2022 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10083266)
Negenduizend euro!

Een eindafrekening van 9000 euro. Dat betaalt geen enkele particulier.

Herr Flick 16 december 2022 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 10083516)
Het was die ander die graag piano speelt.

Ben zijn naam vergeten.

willie claes de ex-navo baas, de mans naam is haas.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be