![]() |
Richtingsaanwijzer.
Hoe komt het dat er zo weinig automobilisten zijn die hun richtingsaanwijzer gebruiken.
Ik ging vandaag mijn kleindochter halen en reed achter een Mercedes. 4 maal is de Mercedesrijder vergeten zijn richtingsaanwijzer te gebruiken. En te hard rijden. Mercedes,Audi en BMW zijn gewoonlijk de auto's die te hard rijden. In de bebouwde kom en op de autosnelweg. |
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals ook de chauffeur verkeersregels volgt of niet. |
Citaat:
Hetzelfde met andere opties, ze zijn er, maar via een maandelijkse bijdrage kan je ze gebruiken. Betaal je niet, dan werkt het ook niet. https://www.autointernationaal.nl/20...e-auto-zitten/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaloezie blijft een grappig fenomeen
|
Als ik achter zo ene rij dan gebruik ih voor de minste aanleiding mijn richtingaanwijzers. Na een tijdje merk ik dan dat ze ook hun pinkers gaan gebruiken (tenminste om een straat in te slaan).
|
Citaat:
|
Maar de linkerrijstrook op autosnelwegen zou toch voorbehouden mogen worden voor die wagens die meer dan 500 euro per jaar aan verkeersbelasting betalen.
|
Citaat:
Of deze met beperkte topsnelheid van 125 kmu. https://www.autogids.be/autotests/ee...st-review.html Blijf je erachter kun je niet geflitst worden. |
Citaat:
ah ja en ene die zijn pinkers niet gebruikt in de fille en aanstalten maakt om links of rechts te manouvreren, ja die laat ik er niet tussen natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Werkende richtingaanwijzers zijn géén opties maar wettelijk VERPLICHTE standaard uitrusting of je mag met het voertuig de baan niet op. :silly: |
Citaat:
per pink 100 euro, al ooit eens een BMW gezien die zijn pinkers gebruikt ? |
Citaat:
Die betalen toch een hele zak meer btw dan wie met een golfje rijdt. |
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig, als ze betalen voor die pinkers, krijgen ze gratis de optie 'vier pinkers tegelijk ' erbij. 't Zou nog moeten mankeren hé zeg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be