Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Seksisme tov vrouwen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=267438)

LadyM 23 december 2022 14:41

Seksisme tov vrouwen

Er bestaat veel hypocriet seksisme bij de fascisten tegenover vrouwen. Je mag blijkbaar nog steeds niet teveel willen of je eigen dromen hebben zonder goedkeuring van een man.

We leven in een tijdperk waar veel vrouwen, zeker de rijkere, ook dit als droomvoorbeeld beschouwen:

Op je 49ste met een 36 jarige man voor de 3de keer trouwen.
https://www.google.be/amp/s/www.hind...60925-amp.html

Zeer goed gedaan van de ex van een president.
Vroeger zou die dus helemaal zijn afgeschreven, zeker bij fascisten.
Maar zo werkt het gelukkig niet in andere culturen.

De schoofzak 23 december 2022 15:41

Kom jij hier nu af met de ex van een Pakistaanse president die hertrouwt in de VS ??
Om wat te filosoferen over seksisme ???

Amai mijn kloten.

Pol Dolf 24 december 2022 15:54

ze bedoelt moslims

jad°relen°ir 24 december 2022 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LadyM (Bericht 10088501)
Er bestaat veel hypocriet seksisme bij de fascisten tegenover vrouwen. Je mag blijkbaar nog steeds niet teveel willen of je eigen dromen hebben zonder goedkeuring van een man. (...)

Ja.. er zijn plaatsen op deze planeet waar de vrouwen het echt niet treffen met de venten.. Vorige week nog ergens op 't nieuws een hoop vrouwen horen jammeren omdat ze niet meer mogen studeren van talibanmannen. Dat ze maar naar de VS verhuizen.. living the dream in the land of the free..

Rudy 25 december 2022 21:36

Citaat:

Er bestaat veel hypocriet seksisme bij de fascisten tegenover vrouwen. Je mag blijkbaar nog steeds niet teveel willen of je eigen dromen hebben zonder goedkeuring van een man.

We leven in een tijdperk waar veel vrouwen, zeker de rijkere, ook dit als droomvoorbeeld beschouwen:

Ik zie niet in waarom ze niet voor de derde keer zou mogen trouwen. Vroeger is voltooid verleden tijd.
Wat heeft dit met fascisten te maken ?
Gewoon een zelfstandige vrouw die weet wat ze wilt.

Gipsy 25 december 2022 21:58

Citaat:

Ik heb daar geen problemen bij, men zegt trouwens dat men de beste soep maakt in oude caserollen. Maar ik heb toch liever een jongere die nog niet teveel verslonst is en nog een aanspannende kut heeft in plaats dat hij daar staat in een grote zaal waar in vervlogen tijden misschien nog ooit mooie muziek werd gespeeld maar waar nu eerder een tram kan binnenrijden. Les goûts et le couleurs ne se discutent pas. Oude dozen hebben ook recht op een verse steel.

Dadeemelee 25 december 2022 21:59

Madonna heeft er al meer dan drie gehad, Anouk ook. Who cares.

Dadeemelee 25 december 2022 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 10089440)
Ik heb daar geen problemen bij, men zegt trouwens dat men de beste soep maakt in oude caserollen. Maar ik heb toch liever een jongere die nog niet teveel verslonst is en nog een aanspannende kut heeft in plaats dat hij daar staat in een grote zaal waar in vervlogen tijden misschien nog ooit mooie muziek werd gespeeld maar waar nu eerder een tram kan binnenrijden. Les goûts et le couleurs ne se discutent pas. Oude dozen hebben ook recht op een verse steel.

Leonardo, zijt gij dat?

Libro 28 december 2022 01:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf (Bericht 10088988)
ze bedoelt moslims

En die zitten op dezelfde lijn als Russische orthodoxen.

fred vanhove 30 december 2022 07:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 10089440)

Heeft weinig tot niks met leeftijd te maken. Maar dat je niet veel kent van de vrouwelijke anatomie viel me al wel eerder op.

Xenophon 30 december 2022 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10091657)
Heeft weinig tot niks met leeftijd te maken. Maar dat je niet veel kent van de vrouwelijke anatomie viel me al wel eerder op.

Uit zijn straffe verhalen, over hoe hij al de vrouwen in Europa op zijn steel trok? :D

Zipper 30 december 2022 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10091764)
Uit zijn straffe verhalen, over hoe hij al de vrouwen in Europa op zijn steel trok? :D

Ja, Jan Cremer is er niks tegen.

fred vanhove 2 januari 2023 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10091764)

Indien het wel zo zou zijn zal het wel voor 90 % tegen betaling zijn geweest;-)

Herr Flick 2 januari 2023 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10091657)

als ge nen echo hoort pas dan moet ge u zorgen gaan maken. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be