![]() |
Waar Vivaldi mee bezig is (ze geraken het over niets eens).
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20221224_97981446
Wordt de geslachtsaanduiding geschrapt op onze identiteitskaart? Regering raakt het maar niet eens De regering-De Croo raakt het voorlopig niet eens over het schrappen van de ?*geslachtsaanduiding en de ?*geboortedatum op de identiteitskaart. De MR wil de keuze aan de burger overlaten. Bart Brinckman HBVL 25-12-2022 om 03:00 Vivaldi die nu vooral bezig zou moeten zijn met de broodnodige hervormingen, denk maar aan: - De pensioenhervorming - De arbeidsdeal - De belastinghervorming - De ... Met daarbij structurele maatregelen om onze schulden niet verder te laten ontsporen, is bezig met wat er op ne pas moet staan. Jongens toch ... |
Citaat:
|
Tuurlijk zou Vivaldi met ernstige zaken dringend bezig moeten zijn, en dat lukt maar niet.
Maar ook minder dringende problemen zouden kunnen aangepakt worden zonder dat dit de grote zaken zou vertragen. Lukt dus ook al niet in Vivaldi ... Mijn mening ten gronde: de staat heeft, sedert de afschaffing van de mannelijke legerdienst, geen zaken meer met mijn geslacht. Wel met de geboortedatum, zo lang er wetten bestaan die minderjarigen bepaalde verboden opleggen en bla bla .... Het geslacht moet naar mijn overtuiging geschrapt worden uit de bevolkingsregisters, geboorteakten ... bla bla .... (ik heb nog zo'n dada: het burgerlijk huwelijk mag afgeschaft worden, en vervangen door een redelijk vrij gewoon zakelijk contract, als betrokkenen dat wensen. Solidariteit kan behouden blijven via de belastingsbrief: "ik duid x (evt. meervoud) aan voor een percentage tussen 30 en 60, voor de opbouw van welbepaalde de sociale rechten" ... Mijn heksie perfeksie zou dat iets meer pensioen krijgen, in ruil voor ikzelf wat minder, en we zouden het kunnen regelen dat we echt beiden exact evenveel pensioen hebben, voor de jaren dat we mekaar zo als begunstigde aangeduid hebben) |
Citaat:
Jongens toch ... |
Citaat:
Jongens toch ... |
Citaat:
Ahja, dat ging over "het geslacht der engelen". De bende ruziemakers van Vivaldi brengt deze uitdrukking de 21e eeuw... En ondertussen zijn er mensen die hun energiefacturen niet kunnen betalen. Denken die debielen nu echt dat ze hiermee stemmen gaan winnen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Punt ! |
Citaat:
|
Citaat:
Dominiek Sneppe approved ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
EN bovendien zal de analyse van lichaamsstofjes ook wel een en ander uitwijzen..... Het kan desgevallend eens besproken worden in een Parlementaire Commissie en voor mijn part gestemd in het parlement,als het dan toch echt moet.Er zijn miljoenen burgers met wel meer dringende probleempjes dan ontkennen dat ze een penis hadden of zo... Geslacht J/N :roll: Maar om terug te komen op de draadstarter,inderdaad,dit lijkt me ook allemaal van geen enkel belang voor een REGERING. |
Citaat:
De weelde is er na WO II te rap gekomen. Een aantal mensen kan die weelde niet de baas. Sommigen zijn inderdaad compleet zot geworden. Het ergste is dat slimme mensen zoals chirurgen dat spel mééspelen . Dat vind ik nog erger dan de geslachtsverandering zelf. |
Citaat:
|
Citaat:
In Vlaanderen muteren de 11jes naar 9tjes. Het immobilisme v.d. fed. regering wordt gerokken tot 2024. De zakken moeten verder gevuld worden. Man, man, man,... |
Citaat:
Wetgevende initiatieven om dat te veranderen zijn van een ondraaglijke lichtheid, en volkomen futiel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be