Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Zuhal redt Hilde! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=267457)

Dadeemelee 25 december 2022 23:00

Zuhal redt Hilde!

Van politieke voyeurs.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221225_95383790

Citaat:

Vandaar dat ik bleef praten tegen haar. Ik was echt geschrokken, hoor”, aldus Demir, die haar mannelijke collega’s ook met de nodige aandrang vroeg om de zaal te verlaten. “Omdat mijn blouse open moest,” lacht Crevits. (fem)
:lol:

reservespeler 26 december 2022 07:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10089466)

Ik weet wat daar lachwekkend aan is.
Demir had hier al lang mee kunnen uitpakken, dat ze dit niet deed, bewijst pas echt wat een grote dame Zuhal is.

patrickve 26 december 2022 07:44

Is dat ook zo van het type "een mannelijke dokter komt niet aan mijn lijf" ?

reservespeler 26 december 2022 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10089514)
Is dat ook zo van het type "een mannelijke dokter komt niet aan mijn lijf" ?

Nee.
Maar ik begrijp dat je als vrouw niet graag zou hebben dat uw mannelijke collega's naar uw borsten zouden staren terwijl je zelf buiten bewustzijn bent.

Dankzij het kordate optreden van Zuhal werd dit vermeden.

Xenophon 26 december 2022 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10089533)
Nee.
Maar ik begrijp dat je als vrouw niet graag zou hebben dat uw mannelijke collega's naar uw borsten zouden staren terwijl je zelf buiten bewustzijn bent.

Het is standaard praktijk/aangewezen om alle spannende kledij/schoenen enz. los te maken bij iemand die in elkaar zakt/flauw valt. Losmaken zeg ik, niet uitkleden.

Dat Janbon Demir er moet bijhalen opdat er een ambulance kan gebeld worden is meer comedy capers.

Verder, iemand niet de eerste hulp toepassen omdat er iemand haar borsten zou kunnen zien is gewoon, ja, van lachwekkend tot crimineel.

Dat zijn dan de kwezeltjes die, krom van seksuele frustratie, het land besturen...

Dadeemelee 26 december 2022 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10089587)
Het is standaard praktijk/aangewezen om alle spannende kledij/schoenen enz. los te maken bij iemand die in elkaar zakt/flauw valt. Losmaken zeg ik, niet uitkleden.

Dat Janbon Demir er moet bijhalen opdat er een ambulance kan gebeld worden is meer comedy capers.

Verder, iemand niet de eerste hulp toepassen omdat er iemand haar borsten zou kunnen zien is gewoon, ja, van lachwekkend tot crimineel.

Dat zijn dan de kwezeltjes die, krom van seksuele frustratie, het land besturen...

Vind ik ook, je belt subitopresto een ambulance en zoekt dan iemand die ehbo kent (ik verwacht dat in een ‘organisatie’ zoals het Vlaams Parlement zo iemand toch beschikbaar is).

kelt 26 december 2022 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10089628)
Vind ik ook, je belt subitopresto een ambulance en zoekt dan iemand die ehbo kent (ik verwacht dat in een ‘organisatie’ zoals het Vlaams Parlement zo iemand toch beschikbaar is).

U stelt Uw verwachtingen mogelijk iets te hoog in.

Helaas is Volksgezondheid nog een Federale Bevoegdheid.Het is onwaarschijnlijk dat Frank de Volledig Bevoegde tijdig vanuit de Wetstraat op het Martelarenplein zou geraakt zijn...

"Combat-medic" technieken,zoals toegepast door onze Koene Vrijheidsstrijdster,waren aangewezen...

:silly:

Dadeemelee 26 december 2022 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 10089631)
U stelt Uw verwachtingen mogelijk iets te hoog in.

Helaas is Volksgezondheid nog een Federale Bevoegdheid.Het is onwaarschijnlijk dat Frank de Volledig Bevoegde tijdig vanuit de Wetstraat op het Martelarenplein zou geraakt zijn...

"Combat-medic" technieken,zoals toegepast door onze Koene Vrijheidsstrijdster,waren aangewezen...

:silly:

Ah, FVDB is bevoegd voor het personeelsbeleid van het Vlaams Parlement. :lol:

Pandareus 26 december 2022 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10089466)

Echt om van te braken... truttigheid achteraf gaan ge (mis...) bruiken om jezelf als politica wat te gaan mee profileren.

Zulma, de kuise beschermdame van de deugdzame Hilde, verenigd in den stryd tegen de wulpse volksvertegenwoordigers

Huââââââââârk...

Pandareus 26 december 2022 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10089533)
Nee.

reservespeler 26 december 2022 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10089628)

Zuhal zat in het bureau er net langs.
Dat zij wist wat ze moest doen bleek uit hetgeen ze gedaan heeft.

Onzijdig 26 december 2022 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10089720)
Echt om van te braken... truttigheid achteraf gaan ge (mis...) bruiken om jezelf als politica wat te gaan mee profileren.

Zulma, de kuise beschermdame van de deugdzame Hilde, verenigd in den stryd tegen de wulpse volksvertegenwoordigers

Huââââââââârk...

Zit een grond van waarheid in.

reservespeler 26 december 2022 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10089720)

Huââââââââârk...

Ze heeft dit duidelijk niet misbruikt.
Niemand wist er van (wij uiteraard wel), er werd gevraagd om er geen ruchtbaarheid aan te geven.

Dat het aan het licht kwam door het dubbelinterview ...

reservespeler 26 december 2022 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10089721)

Is dat zo?

Pol Dolf 26 december 2022 15:55

die twee gaan nog een koppel worden

kelt 26 december 2022 16:27

Dit draadje kon nog zo leuk worden...

We waren namelijk gekomen bij het bevoegdheidsconflict tot het openen van de bloes van Hilde.....maar helaas wordt het weer politiek serieus opgenomen.....:-(

De schoofzak 26 december 2022 16:36

Yep. Dat gaat scharen tussen die twee.

reservespeler 26 december 2022 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10089753)

Dit toont vooral dat politici ook mensen zijn, zelfs over de partijgrenzen heen.

Boduo 26 december 2022 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10089753)

scharen ???

patrickve 26 december 2022 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10089587)

Ja, dat was dus ook wat ik dacht...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be