![]() |
Die zullen mijn auto niet meer pikken
Kort en bondig opgelost moet ik zeggen.
Demesha (35) spoort haar gestolen auto op en schiet inzittenden koelbloedig dood aan tankstation. https://www.hln.be/buitenland/demesh...84bC8UQ0FlJQZ4 |
Ge moet maar met uw poten van de mensen hun gerief blijven dan komt ge dat niet tegen.
|
Blijf van mijn Hyundai Tucson!
|
Zo te lezen.
Ze zal er niet beter van worden. Domme reactie. |
|
Citaat:
|
Don’t touch my Daiwa Duster! ;-)
Edit: Dacia |
John Wick roolz.
|
Citaat:
Zijn aan het 11 de jaar bezig, die zullen ze dus niet meer pikken. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat van die voorbedachte rade begrijp oik niet. |
Citaat:
|
"Family members told WTSP that one of the men killed was at the gas station buying flu medicine for his son when he was struck and killed by a stray bullet during the shootout."
https://www.kansascity.com/news/stat...270425357.html |
wow
Als dit politiemensen geweest waren,dan,ongetwijfeld, was het BLM-circus al op gang getrokken.... Maar het waren geen politiemensen die "immediate justice" uitdeelden,dus is het goed? Haar straf zal niettemin heel zwaar zijn vermoed ik... Het gaat niet meer om de diefstal van een auto,het gaat om de diefstal van een NOODZAAK....die auto kan in veel delen van de VS het verschil betekenen tussen zich kunnen bevoorraden of nog meer sh*t dan gewoonlijk hebben..... Maar we glijden (ook alhier) in een maatschappij waar morons alles mogen,politie niks,en sommige mensen uiteindelijk dan maar zelf "justice" gaan uitdelen ........op zijn Albanees dan maar... Ik vermoed niet dat die madam zelf een onbesproken gevalletje is.......maar dan KAN in bepaalde buurten ook niet (meer) |
Hoe meer vertrouwen de mensen krijgen in justitie, hoe minder mensen het recht in eigen handen gaan nemen.
Hoe zou dat in la belziek zitten? Heb jij vertrouwen in het gerechtelijk apparaat? |
Citaat:
|
Een vrouw haar (dure) wagen was eens gestolen enkele jaren geleden maar daar stond een systeem in dat de benzinetoevoer afsloot, via gsm na de vaststelling van dat de wagen gestolen was, en tevens ook de deuren op slot gooide.
De 'gevangen' dief is daarna vrij simpel opgepakt geweest. |
Citaat:
Grapjurk |
Citaat:
|
Citaat:
Die prutsers die vast benoemd zijn en dan denken dat ze geen kloten meer moeten doen ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be