Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   Exit Hoefkens (https://forum.politics.be/showthread.php?t=267487)

BigF 28 december 2022 14:46

Exit Hoefkens

Brugge gooit dus zijn trainer buiten.

Enige tijd geleden nog in heel Europa bejubeld voor de mooie resultaten in de Europese campagne, nu roemloos op straat na enkele zwakke momenten in de Belgische competitie en beker.

Nu is Brugge niet de club van mijn hart maar mij lijkt het dat ze Hoefkens wat te weinig tijd hebben gegeven. Of is het voortaan normaal dat je je trainer buitenschupt na enkele mindere matchen?
Ik mocht die Hoefkens wel.

Zipper 28 december 2022 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10090782)

Enige tijd geleden nog in heel Europa bejubeld voor de mooie resultaten in de Europese campagne, nu roemloos op straat na enkele zwakke momenten in de Belgische competitie en beker.

Nu is Brugge niet de club van mijn hart maar mij lijkt het dat ze Hoefkens wat te weinig tijd hebben gegeven. Of is het voortaan normaal dat je je trainer buitenschupt na enkele mindere matchen?

Bij RSCA was het in hun glorie-tijd ook altijd zo. Verschueren zei ooit "de titel halen is het absolute minimum". (wat het maximum was, zei hij er niet bij)

BigF 28 december 2022 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10090788)
Bij RSCA was het in hun glorie-tijd ook altijd zo. Verschueren zei ooit "de titel halen is het absolute minimum". (wat het maximum was, zei hij er niet bij)

Als ik iets over RSCA wol schreive pegind min toestenbprd aktijd tehen te prudtelllen...

Dadeemelee 28 december 2022 18:48

Citaat:

Club Brugge is het nieuwe Anderlecht. Tot en met de supporters toe.

Dadeemelee 28 december 2022 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10090790)
Als ik iets over RSCA wol schreive pegind min toestenbprd aktijd tehen te prudtelllen...

Sorry. :oops:

koe de poing 29 december 2022 00:05

Citaat:

blijkbaar was de chemie er om een of andere reden niet. Lag het aan de coach, lag het aan de kern. Wie zal het zeggen, ingrijpen was echter duidelijk nodig, de CL-resultaten verdoezelden al dat het in de competitie niet goed ging. En de laatste CL-matchen waren zelf ook al niet goed.

Dadeemelee 29 december 2022 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 10091029)
blijkbaar was de chemie er om een of andere reden niet. Lag het aan de coach, lag het aan de kern. Wie zal het zeggen, ingrijpen was echter duidelijk nodig, de CL-resultaten verdoezelden al dat het in de competitie niet goed ging. En de laatste CL-matchen waren zelf ook al niet goed.

Hij heeft Brugge ondanks een slecht begin in 2021-2022 kampioen gemaakt en een historische Champions League kwalificatie verwezenlijkt.

Maar dat is voor de miljonairs dikkenekken van Bruhhe niet goed genoeg. :lol:

daiwa 29 december 2022 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10091033)
Hij heeft Brugge ondanks een slecht begin in 2021-2022 kampioen gemaakt en een historische Champions League kwalificatie verwezenlijkt.

Maar dat is voor de miljonairs dikkenekken van Bruhhe niet goed genoeg. :lol:

Hoefkens was vorig seizoen nog geen hoofd trainer.

Dadeemelee 29 december 2022 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 10091038)
Hoefkens was vorig seizoen nog geen hoofd trainer.

My bad, ik was Schreuder alweer vergeten. :rofl:

daiwa 29 december 2022 01:32

Citaat:

Dat is het lot van elke trainer, vroeg of laat kunnen ze gaan.

Adam Smith 31 december 2022 03:23

Citaat:

Gooide Ajax Schreuder maar buiten...

Drukazz 31 december 2022 16:58

Citaat:

Of is het voortaan normaal dat je je trainer buitenschupt na enkele mindere matchen?

In de competitie heeft Brugge nauwelijks iets getoond.

Hun enige gouden schoen kandidaat is Mignolet. Zegt genoeg zeker?

In de Croky Cup worden ze op eigen veld 1-4 ingeblikt door STVV.

Terecht ontslag dus gewoon.

Drukazz 1 januari 2023 16:53

En de opvolger is de Engelsman Scott Parker.

Hij begon het seizoen bij Bournemouth en werd na speeldag 4 ontslagen na de 9-0 afgang tegen Liverpool.

Opmerkelijke keuze.

koe de poing 1 januari 2023 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 10093004)
Opmerkelijke keuze.

de goeie kandidaten wilden niet komen, die verkiezen een echte topploeg.

Beleepok 18 februari 2024 12:39

ik heb al succesvolle trainers een wining team zien verlaten
Vanderheyden bij RWDM
De Boeck bij Cercle

Drukazz 2 december 2024 22:37

Goed bezig bij NAC Breda nu.

Adam Smith 6 december 2024 04:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 10442610)
Goed bezig bij NAC Breda nu.

Hij haalt er het maximale uit. Lijfsbehoud is al heel goed met de selectie van NAC (Breda), de andere promovendi, Willem II Tilburg en FC Groningen hadden een sterkere selectie, in de competitie stonden ze niet voor niets hoger.
Ook leuk dat bij de Tilburgse rivaal (Willem II) een landgenoot van hem zit, Peter Maes.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be