![]() |
Vindt U links en rechts al even slecht, hier kan uw stem in 2024 terecht
https://blanco2024.be/
Citaat:
|
Dubbelgebruik. Bestaat al: VB.
|
Als je denkt dat die zetels leeg gaan blijven ben je nog naïver dan ik al dacht. :roll:
|
DAT zal ik eens aandachtig bekijken..
kGeloof al meerdere keren in dit forum aangegeven te hebben het huidige spelletje onder de "gestelde lichamen" problematisch te vinden en inderdaad,ook de zgn "protestpartijen" maken er deel van uit,van dat spelletje. Onafgezien van het feit dat dan delen van het programma van die "protestpartijen" onverteerbaar kunnen zijn voor mij... |
dan zijn we al met 2 kelt, moesten er morgen verkiezingen zijn, ik zou begot nie weten op wie ik zou stemmen
|
Citaat:
Als al die blanco en ongeldige stemmen geen zetel meer krijgen. Dan zal dit vooral Wallonië treffen |
Citaat:
Het is omdat ik geen enkele voeling heb met de Vlaamse "protest"partijen dat ik dit initiatief welkom zou heten om iets nuttigs te doen met mijn stem en die niet te laten vergaan in mijn bed. En ik wordt kotsmisselijk ziek van de racsistische vijandsbeelden van het Belang Het Vlaemsche gezets is van een ondraaglijk irrationeel emo-gehalte dat mijn oren ervan pijn doen En anders ... de communisten ? :bad-word::bad-word::bad-word: En of dat ik dan geen zingend konijn-fan ben ? Neen Die is even interessant als Van Grieken. Namelijk een jong dynamische politieke kracht die zijn partij laat groeien. Voor beiden gewoon respect als buitenstaander, waarnemer. De Wever is dan weer eerder een reeds vervallen vergane glorie waarvan de stuiptrekkingen net nog interessant genoeg zijn om even door het beeld te flitsen. Als er zitjes echt (idd ik twijfel) zouden leeg blijgen, zou een proteststem echt iets kunnen teweegbrengen. |
Die partij gaat nooit de kiesdrempel halen.
Je stem zal dus bij een andere partij terechtkomen. Ik ga daar dus zeker niet voor stemmen, want dan heb ik geen idee bij welke partij mijn stem terechtkomt. |
Citaat:
Protest loopt al jaren Ondanks cordon |
Citaat:
|
Citaat:
Jammer genoeg is het een wensdroom. Later als ik groot ben, en nutteloos met pensioen...Kulusuk zou zo'n prachtige ivoren toren zijn. Protest loopt al jaren Idd Blanco en ongeldig is een van de grootste partijen MAAR Die nemen geen zitjes in. Zodat de rest gewoon kan verder doen. Dus Wie geen smerig racisme wil steunen of destructief en onnozel neuterig nationalisme Die heeft geen enkele keus Tenzij idioten...die hebben de communsiten. Dus het concept van ook "blanco en ongeldig" een zetel te geven is zeer goed en krijgt mijn steun. |
Wat is er mis met een gezonde dosis racisme om de belangen van uw eigen volk te verdedigen? Mijns inziens niets.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar u moogt niet verwachten dat ik dergelijk standpunt deel. |
Citaat:
Vlaanderen heeft daar het VB voor, de Walen niet. Citaat:
|
Citaat:
Het zou net overal verplicht moeten worden. Net daarom dat "echte" proteststemmen blanco-ongeldig zouden moeten een zitje in het parlement krijgen. Zo kan echte democratie een echte democartische vertegenwoordiging krijgen. Nu denken er veel mensen, ook ik Dat bvb het VB en PVDA vele proteststemmen krijgen uit de motivatie "dan kloten wij de anderen". Maar dan verklaart u zich wel akkoord met de aberante en degoutante programmas van die partijen. En zo hebben wij nog geen echte democratie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar idd Wallonië en Brussel hebben een hoger aantal "niet gaan stemmers" en "blanco en ongeldig" dan Vlaanderen. Die mensen zullen er dus niets op tegen hebben dat hun niet-stem meetelt zodat er een eerlijker en meer democratische vertegenwoordiging in het parlement komt. |
Citaat:
Sossen hebben dat al tientallen jaren in hun klootjes om andermans geld uit te geven. Weg ermee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be