![]() |
Het echte dodendraadje van 2023
Mocht er na middernacht een bekend iemand sterven, wat hopelijk niet gebeurt, kunnen we dit hier posten.
Ik maak dit nu aan omdat ik nu nog in nuchtere toestand ben. |
Allee de laatste doden voor 2022, place your bets please. (en die voor 2023)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Anita Pointer overleden
37 minuten geleden De Amerikaanse zangeres Anita Pointer, een van de oprichters van de R&B-groep The Pointer Sisters, is op 74-jarige leeftijd overleden. Dat heeft haar publicist Roger Neal bekendgemaakt, zo bericht CNN zondag. Ze is zaterdagavond overleden. Was het hier toen al 2023? Ik gok er op van wel. Onze eerst "bekende" dode is dus bekend. |
Citaat:
En dan nu “fier” |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan nu “Fire” geschreven… Fucking spellingcontrole |
Citaat:
|
Citaat:
Los Angeles , California , U.S. , da's dus 9 uur terugtellen !! Time zone UTC 08:00 (PST) • Summer (DST) UTC 07:00 (PDT) |
Inderdaad, de richtingaanwijzerzuster is de afsluiter van het vorige dodendraadje. Er is nog niemand bewonderswaardig overleden in 2023. Misschien subiet. Geduld. Er zal snel iemand sterven voor ons leedvermaak.
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=AgM9nz9ECeY Niet dat ik er een boodschap aan heb aan dat soort gezangen... |
De Duits-Nederlandse voetballer Bob Jongen is op 1 januari op 95-jarige leeftijd overleden. Ook R.K. Krishna Kumar, voormalig directeur van Tata overleed gisteren.
|
Citaat:
|
Engelse golfspeler Barry Lane, 62 jaar.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be