![]() |
Welke dieren kan jij verstaan in een gesprek?
Sommige mensen beweren dat ze met dieren kunnen communiceren?
Heb jij die gave om met dieren te kunnen spreken? Via taal of via gebaren, laat het ons gerust weten. |
Der is hier een rododendron die ik rond kan laten marsjeren.
Ah wacht. Dieren, zei je. Als ik zwaai met een roodwit Everyday brik melk naar de kat, komt ze. Als ik zwaai met een zak tortilla chips, niet. Telt dat als communicatie? |
Citaat:
|
Een echt gesprek kan je het niet noemen maar vorige week maakte mijn schaap me wel iets duidelijk.
Ze kwam bij mij staan, duwde met haar hoofd tegen mijn been en kwispelde met haar staart...dan weet ik hoe laat het is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Onze katten hun eisen aan hun personeel zijn zeer duidelijk.
Misverstanden bijna onmogelijk. |
Ik versta mijn kat soms beter dan mijn kinderen.
Die komt dan voor mij zitten en mij aanstaren tot ik mij rechtzet. Dan leidt ze me naar wat ze wil, eten, drinken of buiten. |
Citaat:
Hun wil is gewoon wet. |
Citaat:
|
Citaat:
en 's morgens komt ze aan mijn hoofd vollen bak miauwen, roepen bijna, tot ik uit mijn nest kom. Vervolgens, eens ik er uit ben, gaat ze voor uren slapen... |
Citaat:
Zo een kat ge kunt daar op staan roepen gelijk ne zot om ze binnen in huis te krijgen... ik presenteer u the tractor beam... ja ne zichtbare laser, best ne groene als uw hof wat groter is... ze zien die laser en willen gaan onderzoeken en dan haal je die zo richting deur, hop kat binnen. |
Citaat:
En als ze slapen ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gisteren hoorde ik iemand aan de toog een hele uitleg doen over hoe goed het Blok bezig is en hoe hij daar al minstens 15 jaar voor stemt.
Ik versta dus de communicatie van Blatella Germanica. 8O Ik wist zelf niet dat mijn talenkennis zo breed is. |
BIj een bezoek die ik laatst bracht aan kennissen kwam hun hond naar MIJ toe ,legde dan haar kop op mijn benen, en probeerde me strak aan te kijken met zo van die grote bruine kijkers(wel moeilijk hoor,zo met mij aan tafel gezeten,maar het is een grote hond hé)
Ik vermoed dat het iets te maken had met de taart waar we mee bezig waren.... Jaja,het is juist,je VOELT dat zo een blik een gans gesprek is... Maar ik gaf niet toe.....:twisted: |
Citaat:
Soms kan er per ongeluk wel een waarheid geuit worden, maar die auteur wordt dan wel prompt uit de V-C gegooid. |
Vlmsnlst.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be