![]() |
Jongeren richten ravage aan in hal van appartement in Genk
Zeven jongeren richten ravage aan in hal van appartement in Genk
GENK - Zeven jongeren hebben op nieuwjaarsdag een ravage aangericht in de inkomhal van een appartement in de Kapelstraat in het centrum van Genk. Wat hen bezielde, is onduidelijk. Vandaag om 10:50 De bewoners van het appartement zijn niet te spreken over het gedrag van de jongeren. Op beelden is te zien hoe eentje tekeergaat met een kerstboom en kerstversieringen die in de hal ophangen. Korrels uit bloembakken liggen verspreid over de hal, net zoals de pluche die gebruikt werd voor de versieringen. “Ze waren met zeven”, zegt bewoonster Myranda Mynandts. “Twee meisjes en vijf jongens. Ze maakten allemaal plezier en waren ook allemaal betrokken. We begrijpen best dat ze wat te vieren hebben, maar niet dat er daarbij zoveel vernielingen moeten worden aangebracht.” De politie kwam ter plaatse. Op de camerabeelden zijn de betrokken herkenbaar te zien. Wat bezield die jongeren? Ik hoop dat ze een fikse straf krijgen en de schade moeten vergoeden. https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230102_93900126 |
Bekijk het filmpje eens onder dit artikel ...
|
Citaat:
|
de flikken en pompiers laten zich ondertussen door die bruine klootzakken gewoon aanvallen.
pakt ulle slang en spuit ze godverdomme van de straat. trekt uwe matrak en gebruikt hem waarvoor hij dient, om knieen en smoelwerken van krapuul mee kapot te meppen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar 'k vrees dat het nooit zover zal komen dat het van ons afhangt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Orde- en hulpdiensten worden gestraft en waarschijnlijk geschorst, het crapuul loopt terug vrij rond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Weeral zoveel stemmen minder voor het VB. In de rest van het land mag meen weer eens een voorbeeld nemen aan Limburgers. |
En in Frankrijk werden slecht 690 voertuigen in vuurwerk veranderd met nieuwjaar las ik. Lijkt me toch dat er iets grondig scheef zit.
|
Citaat:
Ook daar worden ze ooit wel wakker. Als de Limburgse Aboriginal dan al niet in de minderheid is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Totaal van de pot gerukt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be