![]() |
Verhofstadt noemt Orbán een verrader
Kwestie van geld in eigen zak te steken?
Radical Globalist MEP Guy Verhofstadt Calls PM Orbán a Traitor :| |
Citaat:
|
Citaat:
Lees eens wat Orban zelf zegt in interviews: The answer to the question of whether we are on the right or wrong side of history is that we are on the Hungarian side of history. We support and help Ukraine, we have an interest in the survival of a sovereign Ukraine, and we have an interest in ensuring that Russia does not pose a security threat to Europe, but we do not have an interest in giving up all economic relations with Russia. We look at these issues through a Hungarian lens and not through the lenses of other countries. |
T'is ne schone die het zegt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Men komt het kot van mijn buur in brand steken. Mijn buur is mijn vriend, maar een poot uitsteken om te helpen blussen, of de brandstichters verjagen, mij niet bellen" |
Citaat:
Maar gedenk je eigen woorden later, als je nu collaboreert om Vlaanderen te plunderen ten voordele van de bodemloze putters. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Met zo'n schurk als Poetin doe je geen zaken. Je kan niet zeggen: ik ben solidair met de arme Oekraïners, maar ze mogen uitgemoord worden. Ik zou hem gvd met zijn klikken en zijn klakken uit de EU smijten. In het algemeen heb ik al gezegd dat ik vind dat de toetreding van de voormalige oostbloklanden tot de eu veel te vlug gebeurd is. Een stage van 20 of 30 jaar was aangewezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Oekrainers dienen enkel om de Russen naar de vaantjes te helpen zou ik hopen te denken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zullen maar zwijgen zeker? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be