![]() |
Hebben we nog meer bewijs nodig en brengt 2024 verandering?
1 Bijlage(n)
België is een kunstmatig aan elkaar geplakt geheel waar de onderdelen bijna niets meer gemeenschappelijk hebben ...
Wallonië en Brussel gewoontegetrouw compleet aan de top van deze lijst en Vlaanderen behoort even gewoontegetrouw tot één van de beste leerlingen van de klas. Brengt 2024 verandering? |
Nee.
|
Als Frans spreek, voel ik een smaak van azijn.
Als ik Nederlands spreek voel ik een smaak van limoncello. |
Citaat:
Van te spreken krijgen mensen normaal gezien geen smaak in de mond. Of is het omgekeerde covid ? |
Citaat:
In die zin Linksen en links Wallonië zijn tegen rechts Vlaanderen En rekenen op solidariteit om de linkse drama's in Wallonië te betalen met rechts succes En in Vlaanderen loopt een minderheid aan links , die de PS staat wil doortrekken over de taalgrens Als dat zou doorgaan, wie had dan de drama's betalen? |
En steeds blijft men het maatschappelijk toppunt van kunstmatigheid verdedigen, wat wint men erbij?
Kijk eens naar wat er met het oude Tsjechoslowakije is gebeurd. Slovakije was decennialang het Wallonië van Tsjechoslowakije en is na de scheiding even decennialang één van de economische groeipolen van Europa gebleken. En de Slovaken, die zijn daar fier om. Ik ben er een aantal jaar aan de slag geweest en heb deze informatie direct van de Slovaakse collega's zelf vernomen, niet gelezen in rapporten of politieke slogans. |
Citaat:
En je hoeft geen wetenschappelijk bewijs te poneren om een maatschappij te beschrijven, dat gaat veel meer om gevoelens, samenhang, ... en die zijn er amper of niet tussen de bevolkingsgroepen in Blegië. Ook politiek liggen centrumrechts Vlaanderen en (extreem-)links Wallonië mijlenver uit elkaar ... Vlaanderen wil minder overheid terwijl de overheid (de PS met name) god is in Wallonië ... geen plaats in kinderdagverblijf zonder partijkaart, +75% van de Walen hebben een inkomen van de staat ... - Onderwijs als vanzelfsprekend - De enorm massa werklozen - 80% van de federale ambtenaren in België zijn Franstaligen - ... |
Citaat:
Daar zal het inderdaad op uit draaien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de PS weigert met rechts Vlaanderen te regeren verandert er niets. |
Citaat:
|
Citaat:
De PS heeft geen problemen met OVLD. |
Ik herinner me een uitspraak van een EU nazi indertijd, die zei toen dat Belgie is wat de EU moet worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Vlaanderen is er een meerderheid voor de Forza Flandria. |
Citaat:
VB is extreem-rechts. Jij lijkt ze wel te willen normaliseren, door ze artificieel gewoon rechts te benoemen. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Open VLD is linkser dan D66 volgens vergelijkende studie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be