![]() |
Tinne Van der Straeten dacht dat de buit binnen was
Reconstructie van een mislukte kernuitstap |
Hoe Tinne Van der Straeten dacht dat de buit binnen was https://www.tijd.be/politiek-economi.../10440350.html In de tijd staat een 3delig artikel hoe het komt dat België nu in de problemen zit qua energie. Persoonlijk vind ik dit een waardevol artikel. Zijn deze juist ? |
Citaat:
Go Tine go go. |
Citaat:
|
ik wil es goed lachen, maar dat artikel kan ik niet lezen
|
Geen idee wat er in dat artikel staat, maar de kernuitstap werd goedgekeurd door de volgende partijen (ik gebruik de actuele namen):
- NVA - CD&V - Vooruit - VLD - Groen |
Een paar jaar geleden was er een interview in Humo met Tinne. Wat een Narcist. Allles was onder controle, Europa en de bedrijfsleiders lagen gewoon aan haar voeten om haar te bewonderen.
De kernuitstap was een feit. Ze mag samen met Calvo in de KGA bak. |
Citaat:
Edit: maar wat staat er nu in dat artikel en waar gaat deze draad over? |
Citaat:
|
Citaat:
Een Tesla? Het WK? Een Nigeriaanse prins? 8-) |
Citaat:
|
De buit:
Een nieuw lief? Jan Jambon kakt in broek? Tinne wint de Lotto? Antwerp kampioen? Trump president? Deze draad werpt zovele enigma’s op. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Bron? |
Citaat:
In de Vlaamse zit de N-VA sinds 2004 met een kleine onderbreking. is eigenlijk nog geen 19 jaar, maar maakt niets uit, de Vlaamse regering heeft de kloten van schoof te zeggen over de kernuitstap. In de federale regeringk heeft de N-VA de afgelopen 20 jaar nog geen vijf jaar gezeten. En nu gij weer. |
Citaat:
Daar is toch geen bron voor nodig als men nuchter is ? |
Citaat:
Ik zie dit als een persoonlijke aanval. Weeral speelt u op de man i.p.v. met argumenten te komen. Ik heb trouwens correct gereageerd, maar dan moet u iets verder kijken dan uwe neus lang is, maar ik vrees dat uw rode schoentjes te zeer blinken waardoor u waarschijnlijk verblind werd en niet meer kon lezen wat ik schreef. Citaat:
|
Hoe ging dat spreekwoord alweer ?
Katten in de hoek waar de klappen vallen hebben lange zere tenen ? |
Citaat:
Ik heb het even opgezocht, het is een "spreekwoord" dat ze niet kennen in Nederland en niet in Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be