![]() |
Eurosong 2023
Chérine for the win !
Dan moet dat meiske niet meer in haar pyama optreden ![]() |
Het heeft opgestaan omdat mijn ouders het opgezet hadden.
Wat ik ervan onthouden heb tijdens het niet echt naar kijken is dat er weer maar eens totaal geen enkel echt songfestivalliedje bij was. Een songfestivallied, u weet wel, zo een liedje waar u met begint mee te zingen en uw voeten het spontaan op een dansen zetten. Bij dat soort van 'wedstrijden' moet je gewoon luisteren, niet naar de show kijken. |
Dju ik was vergeten dat dat vandaag was. Ga het morgen intuitgesteld kijken. :thumbsup:
|
Citaat:
toch als ge Frans kunt :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Gaan ze die met zijn hoedje sturen :rofl: |
Gustav gewonnen. Zal wel niks worden, maar eigenlijk had geen van alle liedjes een kans. Dat van de Starlings vond ik het beste, maar zoals er ene zei dat is puur Ed Sheeran en met folk zal het ook niet meer lukken denk ik, dat wordt ondertussen ook teveel gedaan.
|
Raar dat het mooiste liedje het niet heeft gehaald.
Er waren betere. |
Citaat:
|
Och... Songfestival draait zuiver om prettige en geld.
|
Het is de Antwerpenaar Gustaph die het eigen volk mag vertegenwoordigen.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ondertussen heeft Mijnheer Loredana nog niet door dat hij weer een paar minuten bagger de wereld heeft ingestuurd
Geen Songfestival voor Loredana: “Meer respect van vakjury verwacht” zelfkennis het begin van alle wijsheid. |
Wat een ellende was dat zeg.
Wat heeft dit nog met Vlaanderen te maken ? Allemaal Engelse of Franse liedjes, geen enkele in het Nederlands. Schandalig. En muzikaal was het ook allesbehalve een hoogvlieger. Die Gala Dragot stond erbij alsof ze een kilo coke had gesnoven. Die Cherine zong kweet niet hoe vals. Dat liedje van de Starlings was zo saai. Loredana goed gebracht, maar helaas erg zwak nummer. Ja dan kan dit winnen :| |
Het land is gered, het wordt vertegenwoordigd door een roze janet.
Lekker woke, dat gaat scoren. |
Citaat:
Met Nederlands kan je geen Eurosong winnen. Nu toch niet meer. De Zweden hebben destijds ook niet gewonnen in het Zweeds. |
Citaat:
|
Citaat:
Je zal er toch mee moeten leren leven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be