![]() |
Gedwongen Covid Vaccinatie van holocaust survivor in Duitsland
Holocaust survivor Inna Zhvanetskaya uit Duitsland duikt onder om gedwongen Covid vaccinatie te ontsnappen na opname in psychiatrie.
Bill Gates promoot het toevoegen van vaccins aan de voedselketen om 'vaccin twijfelaars' geen kans te geven te ontkomen aan het vaccin. De jacht op Covid vaccin vrijen blijft precies open zou je kunnen denken enerzijds. De bezorgdheid om de gezondheid van weerspannigen anderzijds. Of misschien een vorm van wraak op degenen die niet de vaccinatie richtlijnen van de overheid volgden? Is het nog verantwoord te pleiten voor gedwongen Covid vaccinatie op dit moment? Heeft het iets met volksgezondheid te maken of misschien eerder met een fascistische reflex die opgang maakt ik het westen? |
Citaat:
Citaat:
Media verdeeld. |
Waarom een gedwongen vaccinatie (bij joden) ?
|
Ik zie echt niet in hoe het feit dat zij Holocaust overlever is relevant is voor al dan niet verplichte vaccinatie.
|
Citaat:
De artikels in post #2 hebben iets van anti Duitse propaganda. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het artikel doen ze alsof ze een jaar opgenomen wordt omdat ze geen vaccin wil maar dat is natuurlijk BS, ze wordt opgenomen vanwege psychische problemen en 2 covid vaccins zijn dan blijkbaar verplicht, wat op zich wel achterlijk is. https://childrenshealthdefense.eu/va...d-vaccination/ |
Citaat:
Als ze dit jaar 86 wordt is ze ongeveer even oud als ik. |
Citaat:
Ik vraag me gewoon wat de link is tussen holocaust survivor zijn en verplichte vaccinatie. |
Citaat:
Ik geloof er niet veel van. Eigenlijk niets. Wat bereik je uiteindelijk door een patiënt te vaccineren ? Neen, voor mij is het voorlopig fake news tot het geloofwaardig wordt verkondigd, zonder anti Duitse propaganda. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me ook af wat de link is tussen verplichte vaccinatie en fascisme.
|
Josef Mengele....
Medische experimenten op joden... Zo triest die schijnheilige achterlijkheid... |
Verplichte vaccinatie NU voor bejaarden is idioot. Maar ma foi, het is ook geen echt probleem.
Verplichte vaccinatie voor bejaarden in 2021, daar waar men 'verantwoordelijkheid" had over bejaarden, was natuurlijk een heel ander verhaal: het maakte daar een groot verschil, en als men dan toch verantwoordelijk was voor die mensen, dan had men ook de verantwoordelijkheid om de kans dat ze dood gingen te verminderen. Als het vaccin ontegensprekelijk ergens nuttig was, dan was het voor bejaarden in 2021 (tenminste als die nog gene corona gehad hadden). Tegenwoordig is men gewoon onnozel met die vaccins, maar ma foi, ik zou zeggen, voor bejaarden zou ik eerlijk gezegd niet weten of het toch niet wat voordelig is, tenminste de eerste maanden na de spuit, en de rest, gezien de leeftijd, bof... een ramp is het dus ook niet. |
Citaat:
|
Enkel melding op drek websites zoals frontniews e.d. en een paar obscure blogjes.
Zeeer ongeloofwaardig... |
Citaat:
German court seeks to force COVID-19 vaccine on Holocaust survivor |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be