![]() |
Kan er een BUB'er eindelijk eens op de vraag antwoorden?
|
Citaat:
|
Er is reeds op de vraag geantwoord, meerdere malen zelfs.
|
dubbelpost
|
Nu weet ik nog altijd niet waar de B.U.B voor staat.
|
Citaat:
|
Wij zijn de klacht niet vergeten en we zijn absoluut niet van plan om ze te laten vallen.
We zijn echter niet verplicht een datum mee te delen. U zal wel merken wanneer we ze indienen. |
Citaat:
Wij zijn een centrumpartij die streeft naar de éénmaking van België. Meer info over onze standpunten op www.belgischeunie.be |
Citaat:
:rofl: :rofl: |
ik vind weinig echte oplossingen op uw website, wel één grote tendens: de vlaamse beweging is de schuld van alles,
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar kunnen ze niet tegen |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen, wij noemen het solidariteit, u noemt het misbruik. |
Jullie hebben wel gelijk i.v.m dat argument van profiteren
|
Citaat:
Ik begin nog sympathie voor U te voelen, dan wel op vlak van humor. :rofl: |
Ik raad u aan om eens een boek te lezen over solidariteit in Europa. Daar kan uw republiek Vlaanderen nog wat van leren.
|
Citaat:
Maar wat in 'den belziek' het geval is, kan ik moeilijk solidariteit noemen. Eerder diefstal, misbruik, blanco 'sjek', ... Over ander landen moet U eigenlijk niets zeggen want dat is zever en dat weet U. 11,3 miljard is ongewoon, schandalig, crapuleus en crimineel veel. En dan zeker als het nog niet fatsoenlijk beheerd wordt en er geen transparantie is. Dit gaat er toch over. Dus kom alstublieft niet zeggen dat het in vergelijking allemaal wel meevalt. :x |
Citaat:
|
Wanneer BHV gesplitst zal zijn? Ja, dan hebben we nog tijd zat !:lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be