![]() |
Bij Waarzegster Geweest
Ik heb een waarzegster gezien vandaag.
Heb eens haar laten kijken in de glazen bol, koffie dik en beenderen Steeds voorspelde ze een zwaar jaar voor 2025 Geen elektriciteit in de winter 2025 Zware financiële ( nog meer dan nu ) zorgen voor Wallonië in 2025 Nog geen regering in 2025 Ik vind dergelijke voorspellingen zijn geld niet waard. Wat kent die waarzegster van politiek ? Benieuwd als er ook maar één voorspelling zal uitkomen |
Citaat:
|
Ik voorspel een jobruil in 2025: Conner Rousseau wordt quiz-presentator, Philippe Geubbels dan weer maakt de overstap van quiz-presentator naar voorzitter van Vooruit.
|
Terdomme, ik heb in mijne Murano glazen bol gekeken. Die zei me: geloof wat u wilt geloven, en misschien zal uw wens uitkomen. Bemoeit u nooit met politieke uitspraken, uw wensen zullen het nooit kunnen halen van politici leugenaars. Het licht in m'n bol ging uit. De toekomst is onvoorspelbaar.
|
Moeten wij te rade gaan bij Nostradamus & Baba Vanga
Dit voorspelde de beruchte waarzegster Baba Vanga voor 2023 (en het is niet om vrolijk van te worden) Nostradamus Predictions For 2023, World War III, New Scandalous Pope :-D |
1 Bijlage(n)
|
Waarzeggers en godsdienst. Wat hebben die met elkaar te maken. Geloof ?
|
ik zal vanavond eens zien hoe de frieten in mijn pakske met mayonaise geschikt zijn, meestal kan ik daar dan wel in zien hoe de PS het weer gaat verkloten.
|
Waarzeggen is dikke flauwekul, maar wel kan gezien de oorlog in Oekraïne de wereld eindigen in een derde wereldoorlog.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be