patrickve |
31 januari 2023 10:38 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer
(Bericht 10105725)
Ik ga hier niet mijn email adres publiekelijk delen sorry.
|
Dat is dan ook de reden waarom ik al een tijdje geleden mensen heb uitgenodigd om een NIEUW e-mail adres aan te maken, op proton.me, waar ze zo anoniem kunnen blijven als ze willen, en eventueel hun nick van hier, ev. met de extentie "pb" of zoiets, als e-mail naam kunnen invoeren.
Waarom proton.me ? Omdat het daar gemakkelijk is om een email adres aan te maken, het bijzonder privacy georienteerd is, je geen telefoon nummer of weet ik allemaal moet ingeven. Maar uiteraard mag je gelijk welk ander e-mail adres geven.
Er is geen enkel probleem om hier zo een nieuw adres te posten, dan weten we gewoon dat dat adres, dat misschien voor niks anders dient, overeenkomt met die poster, en dat we die persoon eventueel kunnen contacteren als dit forum totaal verdwenen zou zijn.
Dat laat toe om een contact te hebben als dit forum, zoals het er even naar uitzag, naar de eeuwige jachtvelden is. Maar dan moet je dat wel al gedaan hebben voor het zover is.
Blijkbaar is dit heel eenvoudige en veilige en privacy vriendelijke idee niet zo gemakkelijk begrepen door velen.
|