![]() |
Ik hoorde van de voorbode: "De volgende premier wordt ne rode!"
Er cirkelen twee namen om de de volgende premier van België te worden.
Paul Magnette, PS Conner Rousseau, Vooruit https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230202_92358063 https://www.msn.com/nl-be/nieuws/ove...3ecf611ad690a6 Dit alles natuurlijk als er nog een regeringk gevormd kan worden. Grote vraag is: "Gaan de negerkes, die een Vlaamse minderheid vormen, Paul Magnette aanvaarden als premier?" Ik kan de vraag natuurlijk ook anders stellen: "Gaan de negerkes alles doen voor een postje, het postje dat dan waarschijnlijk het laatste zal zijn?" |
Ah Magnette for president ! komt dat zien komt dat zien, de eerste eerlijke sos eheum.. als basketsloefke het wordt, dan mag m toch alleen maar dernier spelen. ge kunt dan beter ineens de juiste man op de troon plaatsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Liefst zonder uw koosnamen. |
Citaat:
Meestal is het relevant. En wat gaat ge doen? Mij weeral verklikken? Voor de zoveelste keer? |
Citaat:
De PS De negerkes Vooruit De MR Aan de groenen twijfel ik. |
Partijen zijn nogal irrelevant aan het worden tenzij hoogstens een beetje die verdeelde groep die men onder 'extreem' klaseeert. Beter is te kijken naar individuen en wiens belangen ze eigenlijk dienen. Die van Europa, de VS, de NATO, het WEF... In elke relevante partij hebben ze pionnen.
|
Citaat:
Ik heb nog geen enkele keer verklikt. Maar zelfs dat hoef ik u niet te melden. |
Citaat:
|
Citaat:
Of vindt u dat "neger" en Jood" een positieve maatschappelijke klank hebben ? En de "enige" ben ik zeker niet. |
Citaat:
Waarom noem jij ons 'negerkes' ? Gebruiken ze bij N-VA echt nog van die raciaal-etnische stereotyperingen ? Of haat je 'negers' gewoon, zodat je het als een scheldwoord meent te kunnen gebruiken ? |
Citaat:
|
Inhoudelijk herhaalt Magnette vooral zijn eerder ingenomen standpunten.
Dat hij liefst een zo progressief mogelijke coalitie heeft (open deur intrappen dus...) Dat hij liefst zonder N-VA zou besturen in 2024 Dat er met hem geen confederalisme komt Dat hij niet wil besturen met de stalinisten Dat hij liefst zonder MR zou besturen Dat laatste kan, maar dan zal het ook zonder o-vld zijn. En in dat geval zie ik niet in hoe hij een meerderheid KAN op de been krijgen zonder n-va. |
Citaat:
|
Op het net verschijnen er teksten die melding maken van het feit dat: Paul Magnette wil na verkiezingen 2024 premier worden
Citaat:
De doodgravers van België... Dacht Mahdi dat die willen hervormen dan?¿ En het is nog niet eens 1 April...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat had u weeral niet begrepen hé. |
Citaat:
Toen ze nog 11% haalden, waren het elfjes. |
Citaat:
Dat er nog zakken te vullen zijn is meegenomen. |
De volgende wordt een rode…
Van pure schaamte? Dat zou ook de eerste zijn, een politieker met een schaamtegevoel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be