Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   is Instagram beter dan Faceboek (https://forum.politics.be/showthread.php?t=267829)

Pol Dolf 3 februari 2023 12:59

is Instagram beter dan Faceboek

zeg het mij

Dadeemelee 3 februari 2023 13:09

Ze zijn allebei voor ouwe zakken volgens mensen die het kunnen weten (waartoe ik niet behoor).

Rudy 3 februari 2023 13:20

Ik gebruik enkel Facebook.

Zipper 3 februari 2023 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf (Bericht 10107719)
zeg het mij

geen facebook
geen instagram
geen twitter
geen tik tok

Pol Dolf 3 februari 2023 13:32

IK HEB EEN NUMMERKE bij Instagram maar om een duistere reden geraak ik niet meer binnen

Herr Flick 3 februari 2023 14:18

Faecesboek is veel interresanter, alleen zijn de regels voor de coverfoto wat bizar.

daiwa 3 februari 2023 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10107756)
geen facebook
geen instagram
geen twitter
geen tik tok

Ik enkel op FB.
Daar kan je al eens reageren op leugens van politici zoals Rousseau en virologen zoals Van Ranst.

Op zijn account heeft mij rap geblokt toen ik zwart op wit aantoonde dat hij leugens verkocht. :lol:

Pol Dolf 9 februari 2023 21:49

ik had Twitter maar heb daar nooit iets op geplaatst , ben er mee gestopt om van hun vervelende mails af te zijn

Universalia 9 februari 2023 22:07

Ik gebruik dat soort van 'diensten' allemaal niet. :|

p.s.

Was facebook geen META geworden?

Pol Dolf 9 februari 2023 22:11

het bedrijf META met de website Faceboek

IJsboer 10 februari 2023 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 10108046)
Ik enkel op FB.
Daar kan je al eens reageren op leugens van politici zoals Rousseau en virologen zoals Van Ranst.

Op zijn account heeft mij rap geblokt toen ik zwart op wit aantoonde dat hij leugens verkocht. :lol:

Weer die connectie tussen links/rechts en corona. Ik blijf dat terugzien.

Iedereen die Van Ranst haat stemt op Vlaams Belang.

Vlad 10 februari 2023 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10111041)
Ik gebruik dat soort van 'diensten' allemaal niet. :|

p.s.

Was facebook geen META geworden?

Instagram is ook van Meta.

patrickve 10 februari 2023 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 10111194)
Weer die connectie tussen links/rechts en corona. Ik blijf dat terugzien.

Je wil zeggen dat er in Vlaanderen iedereen hersendood is behalve Vlaams Belang kiezers ? Dat gaat direct in tegen het cliché he ! Volgens jou is iemand die niet op VB stemt, een totale idioot die blindelings met de meest schadelijke, domme, dictatoriale beslissingen van een bende nitwiks meedoet zonder daar ook maar 1 seconde over na te denken ?

Rudy 10 februari 2023 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10111289)
Je wil zeggen dat er in Vlaanderen iedereen hersendood is behalve Vlaams Belang kiezers ? Dat gaat direct in tegen het cliché he ! Volgens jou is iemand die niet op VB stemt, een totale idioot die blindelings met de meest schadelijke, domme, dictatoriale beslissingen van een bende nitwiks meedoet zonder daar ook maar 1 seconde over na te denken ?

Onlangs Theo Francken en Gerolf Annemans bezig gehoord in De Afspraak. Tja, die kunnen elkaar wel vinden. We gaan toch niet beweren dat NVA kiezers ook hersendood zijn.

patrickve 10 februari 2023 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10111306)
Onlangs Theo Francken en Gerolf Annemans bezig gehoord in De Afspraak. Tja, die kunnen elkaar wel vinden. We gaan toch niet beweren dat NVA kiezers ook hersendood zijn.

't is IJsboerke die dat beweert he, ik niet. Ik vervolledig de logica achter IJsboerke's statement.

IJsboer 10 februari 2023 15:54

Citaat:

Je wil zeggen dat er in Vlaanderen iedereen hersendood is behalve Vlaams Belang kiezers ?

Nee.

Citaat:

Volgens jou is iemand die niet op VB stemt, een totale idioot die blindelings met de meest schadelijke, domme, dictatoriale beslissingen van een bende nitwiks meedoet zonder daar ook maar 1 seconde over na te denken ?

Nee. Ik heb niks gezegd over mensen die NIET op vb stemmen.

Als ik zeg dat mensen die elektrisch rijden aan het milieu denken, wil dat toch niet zeggen dat mensen die met diesel rijden niet aan het milieu denken? (Die doen hun bijdrage misschien op een andere manier)

Ik hou er niet van wanneer mensen mijn woorden verdraaien.

Als jij zegt dat je je frietjes graag met stoofvlees eet ga ik ook niet rondbazuinen dat je frieten met mosselen vreselijk slecht vindt.

patrickve 10 februari 2023 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 10111342)
Nee. Ik heb niks gezegd over mensen die NIET op vb stemmen.

Toch wel. Je zegde "iedereen".

Citaat:

Als ik zeg dat mensen die elektrisch rijden aan het milieu denken, wil dat toch niet zeggen dat mensen die met diesel rijden niet aan het milieu denken? (Die doen hun bijdrage misschien op een andere manier)
Als je zegt dat IEDEREEN die aan het milieu denkt, elektrisch rijdt, dan zeg je WEL DEGELIJK dat mensen die met diesel rijden niet aan het milieu denken.

Je stelde:
Citaat:

Iemand die niet op het VB stemt, is dus geen Van Ranst hater (en dus een "corona maatregelaar" hieronder verstaan he, een hersendode dus).

Voor alle x: P(x) => Q(x)

is equivalent met:

Voor alle x: niet Q(x) => niet P(x).

P(x) is "Van Ranst haten" (dus geen maatregelaar fan zijn)
Q(x) is "VB stemmen"

Je hebt dus:
niet Q(x), niet op het VB stemmen
niet P(x), Van Ranst niet haten, ttz een maatregelen fan zijn (een idioot zijn, maw).

Wie niet op het VB stemt, is dus een idioot he.

Dat is wat je stelde.

Rudy 10 februari 2023 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10111332)
't is IJsboerke die dat beweert he, ik niet. Ik vervolledig de logica achter IJsboerke's statement.

ca va, ca va, geen probleem.

Stefanie 11 februari 2023 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 10108046)
Ik enkel op FB.

Ik heb Twitter. Tegenwoordig volg ik ook daar de politiek en ik tik ook tweets in, dus kom ik maar zelden naar dit forum.

Henri1 11 februari 2023 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf (Bericht 10107719)
zeg het mij

JA. Wegens meer tetten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be