![]() |
is Instagram beter dan Faceboek
zeg het mij
|
Ze zijn allebei voor ouwe zakken volgens mensen die het kunnen weten (waartoe ik niet behoor).
|
Ik gebruik enkel Facebook.
|
Citaat:
geen instagram geen twitter geen tik tok |
IK HEB EEN NUMMERKE bij Instagram maar om een duistere reden geraak ik niet meer binnen
|
Faecesboek is veel interresanter, alleen zijn de regels voor de coverfoto wat bizar.
|
Citaat:
Daar kan je al eens reageren op leugens van politici zoals Rousseau en virologen zoals Van Ranst. Op zijn account heeft mij rap geblokt toen ik zwart op wit aantoonde dat hij leugens verkocht. :lol: |
ik had Twitter maar heb daar nooit iets op geplaatst , ben er mee gestopt om van hun vervelende mails af te zijn
|
Ik gebruik dat soort van 'diensten' allemaal niet. :|
p.s. Was facebook geen META geworden? |
het bedrijf META met de website Faceboek
|
Citaat:
Iedereen die Van Ranst haat stemt op Vlaams Belang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als ik zeg dat mensen die elektrisch rijden aan het milieu denken, wil dat toch niet zeggen dat mensen die met diesel rijden niet aan het milieu denken? (Die doen hun bijdrage misschien op een andere manier) Ik hou er niet van wanneer mensen mijn woorden verdraaien. Als jij zegt dat je je frietjes graag met stoofvlees eet ga ik ook niet rondbazuinen dat je frieten met mosselen vreselijk slecht vindt. |
Citaat:
Citaat:
Je stelde: Citaat:
Voor alle x: P(x) => Q(x) is equivalent met: Voor alle x: niet Q(x) => niet P(x). P(x) is "Van Ranst haten" (dus geen maatregelaar fan zijn) Q(x) is "VB stemmen" Je hebt dus: niet Q(x), niet op het VB stemmen niet P(x), Van Ranst niet haten, ttz een maatregelen fan zijn (een idioot zijn, maw). Wie niet op het VB stemt, is dus een idioot he. Dat is wat je stelde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be