![]() |
Opgelet fietsers
Fietsen getuigt van wit privilege en witte geprivilegieerden mogen vermoord worden.
RIP de dokter die z'n hele leven mensen redde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn Luzerner hamer of de machete, U mag kiezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Minder voordelen voor fietsers.
Terug fietsplaat. Verplicht dragen van een veiligheidsjasje dat het voor iedereen opvalt. 1 kant van de weg gebruiken, niet uit alle richtingen mogen komen. De regel dat fietsers op sommige plaatsen door het rode licht mogen rijden schrappen. Laatst was ik nog eens in Antwerpen en ik nam de voetgangerstunnel voor de LOL aldaar eens en ik merkte direct op dat het begrijpend lezen echt niet iedereen gegeven is. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
En fietsen in orde brengen zoals de wet het voorschrijft. Plichten van fietsers p.s. Tijd geleden nog meegemaakt, een fietsster (meisje) die zomaar van links kwam aangevlogen en de straat wilde oversteken al dat er op dat punt totaal geen reden voor was, zelfs niet aangegeven, was dat het eventueel mocht. Gelukkig deden de remmen van mijn wagen hun werk. :| Denken die echt dat ze alles mogen tegenwoordig? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo voelt fietsen in Antwerpen tegenwoordig aan:
![]() |
Fietsers klagen dat automobilisten gevaarlijk rijden.
Automobilisten klagen dat fietsers gevaarlijk rijden. Dat zijn 2 zinnen met exact dezelfde woorden, spaties en lettertekens en toch is de eerste zin langer dan de tweede... Iemand een idee hoe dat komt? |
F a.
A f. |
Citaat:
Om zeep is het forum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be