![]() |
Kindhuwelijken
Citaat:
Legal loophones waardoor kinderen van 10 jaar kunnen huwen? En dat in het westers 'gidsland'. Laat het vlug zijn. Is men in Europa ook die weg aan het opgaan? Wat is de band met pedofilie? Zit daar een agenda achter? |
Citaat:
Dat er overal gatachterlijken zijn die pedofilie niet herkennen als "niet echt goed voor de kleine partner", is geweten, en die zijn goed om na orgaandonatie door de mixer te gaan. Maar ze moeten al 15 jaar verzamelen om er 200 000 te vinden in een land waar religie en persoonlijke keuzes bepaalde "vrijheden" krijgen. Op een land met een 1/3 miljard mensen... Stel u voor dat er echte gegevens zouden vrijgegeven worden uit landen waar zelfs slavernij aanvaard is. En ja, we zien dat ook in Europa. Da's een politieke gedreven keuze. Het kiesvee moet toch wat restjes toegeworpen krijgen nietwaar. |
Citaat:
|
voor legale pedofilie moet je in Afganistan zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
jaja ies coeltoer zeggen ze dan. |
Citaat:
https://www.statista.com/statistics/...marriage-rate/ Maar hoe zit het met Belgiƫ eigenlijk? Welke kant gaat het hier op? Vanaf welke leeftijd is hier zin kindhuwelijk legaal, al dan niet via loopholes? En worden die gaten gedicht of kijkt men de andere kant op? Ik denk bv aan mensen die naar het buitenland gaan om daar te 'huwen' met een kind om dat dan hier te homologeren. Ik stel de vraag ook omdat ik regelmatig berichten tegen kom waarvan ik niet goed weet wat te denken waarbij er gesuggereerd wordt dat er een onderhuidse agenda bij de 'machthebbers' bestaat om pedofilie te normaliseren. Is dat zo? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pedofielen moet men in de vergeetput stoppen en probleem opgelost !! |
Citaat:
De lul die zoiets durft goed te keuren , die verdient een enkeltje naar Jupiter !! |
Citaat:
Weer een case waarbij niemand de link leest. In May, the high-profile Republican governor for New Jersey declined to sign into law a measure that would have made his state the first to ban child marriage without exception. Chris Christie claimed it would conflict with religious customs. |
weet niet of er daar racisme is
messchien hebben ze een immigratie-overdosis |
oei verkeerde draad
|
Citaat:
https://www.independent.co.uk/news/w...-a7735616.html |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be