![]() |
Genietende Walen willen zelfde voordelen als de werkende Vlamingen
Paul Magnette (PS): “Vlamingen moeten altijd hard werken, Walen genieten liever van het leven. Is dat zo fout?”
https://www.hln.be/binnenland/paul-m...fout~a0d32db8/ Dat de Walen meer willen genieten dan de Vlamingen is hun eigen keuze . Maar dan moeten ze ook de gevolgen van hun keuze dragen. Doch de "genietende Walen" willen wel dezelfde sociale voordelen als "werkende Vlamingen". En dat is fout. De "genietende Walen" zouden beter de tering naar de nering zetten en niet langer op de kosten van de werkenden Vlamingen leven. |
Citaat:
|
De Vlaming het slaafje van de Waal. En Magnette zag dat het goed was...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar pas op, seffens wordt u verweten dat u de Walen alweer afkakt. |
Citaat:
Iedereen tevreden toch. Leve Belgie. |
Citaat:
Naast mijn job heb ik elk week-end iets te doen : wandelingen, feesten met vrienden, verjaardagen, enz..... In die zin : genieten van het leven. |
Citaat:
Ziedaar "La Solidarité Belgé" en de Walen, met Magnette op kop, vinden dat maar normaal.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Magnette zegt, met andere woorden: "Laat de Vlamingen werken, de Walen genieten wel van de vruchten van die arbeid". |
Citaat:
Jouw reactie doet me denken dat ook jij het artikel niet gelezen hebt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Krijgen ze dat van 'La Belgique'? |
Citaat:
|
Citaat:
En wees gerust in het week-end geniet ik ook. Maar enkel genieten zonder te werken ,dat is het probleem bij de Walen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be