![]() |
Heel Vlaanderen wordt stilaan superdivers
De linkse media juicht de omvolking toe. Ranzig. |
en de burgemeesters staan machteloos
|
Daar zitten we echt op te wachten.
De Vlaamse Aboriginal komt er aan |
Citaat:
|
ik vind de term Vlaams-Nationaal ongelukkig gekozen want vlaams is niet nationaal maar regionaal
ik denk na over een betere term |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is gek hoe men nog steeds doet alsof ongebreidelde migratie van mensen met een andere levensbeschouwing niet voor omvolking kan zorgen. Naief. De schuld van de nazis die veel te ver gingen en het schuldgevoel erna. De nazis zouden zelfs Joden die aan de andere kant van de Maan leefden hebben willen uitroeien. Maar ja, Umvolkung is een naziterm, en dus foei. Het is wel een echt fenomeen dat in het Duitsland van de jaren '30 eigenlijk niet echt speelde.
Uit schrik voor ostracisme kan het volk ook mak gehouden worden, maar dat kennen we. Weinig mensen zijn blij met Islamisering en weinig moslims voelen zich thuis in de West-Europese beschaving. Dat merk je vaak genoeg zelfs aan forumleden hier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger vond ik antivaxxers ook schandalig. Mensen die tegen mazelen en tetanusprikjes zijn en de goddelijke voorzienigheid boven zelfs een polio- of pokkenvaccins zouden stellen. Dat is toch helemaal anders dan een coronavaccin? Vlaanderen is nog steeds streng-Rooms Katholiek en dogmatisch, alleen zonder de kerk, lijkt me. Helemaal niet vrij van geest. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be