![]() |
Nieuwe Lijst Dedecker in de maak. Op wie stemt u?
Nieuwe LDD. Zullen ze bij de NVA en VB niet graag horen.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230212_96775954 Citaat:
|
Citaat:
Dat is voor 2024 een ramp voor Sanderke Loones in W-VL. Dan moet hij het zonder huurling Jean-Marie doen... |
Wat een vraag
|
Citaat:
Van de ramp voor de min-tien-procent partijtjes zullen we maar zwijgen.... Over het Vlaams Belang, dat op zijn eentje evenveel stemmen behaalde als de VLD, de CD&V en de groenen samen zwijgen we ook.... Welke partij heeft al die verloren stemmen opgevreten? En hoe zou dat komen? |
Citaat:
|
LDD had eigenlijk qua programma nog wel iets voor mij geweest.
Enkel jammer dat DD zelf zo'n arrogante kwal is. |
Citaat:
De Decker mag dan een huurling zijn van een N-VA-er. Van Langehoven was een huurling van het Vlaams Belang, maar dat speelde geen rol. |
Inderdaad, dat zou geen goede zaak zijn.
Versnippering zorgt voor verloren stemmen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ie dan maar de ganse vld leegvreet
|
Citaat:
Maar als de brulboei van de noordzee opnieuw solo gaat, gaat hij zijn kiesvee dat nu op n-va stemde zeer waarschijnlijk meenemen. Dus zal het die lijst zijn die gaat bloeden. |
Citaat:
Versnippering bij de rechtse rakkertjes Elk %tje dat ze van de NVA kunnen afpakken is winst voor Vlaanderen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn nog weinig mensen in politiek België die openlijk de waarheid spreken, of tenminste, de waarheid trachten te achterhalen.
Waarheidszoekers. Als ik naar Dedecker luister, of zijn woorden lees, dan denk ik dat Dedecker inderdaad een waarheidszoeker is. En dat hij predikt wat hij denkt dat de waarheid is. |
Citaat:
|
Citaat:
Op 23 oktober 2020 kondigde hij zijn ontslag aan, het was een nutteloze stiel geworden. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201023_92609310 Een week later klonk het al anders : hij zou toch nog even blijven zitten... :lol: Jean-Marie die 'neen' zegt tegen een hoop geld, daar zou veel volk naar komen kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen doen ze zelf bitter weinig om de totalitarisatie van onze maatschappij tegen te gaan. Ik blijf politiek liever een wees. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be