![]() |
Tijd om alcohol terug te verbieden
Als een legalisering van illegale drugs niet opgaat om meer overlast te voorkomen, zou datzelfde argument met alcohol moeten opgaan.
Alcohol veroorzaakt in legaliteit meer overlast dan alle illegale drugs gecombineerd. Minderjarigen hebben het hier maar voor het grijpen. Verslaafden inclusief, wat herval een open deur maakt. Tijd dus alle drugs te legaliseren of deze hypocriete charade te stoppen door alcohol te illegaliseren. Ergo alle drugs te illegaliseren of legaliseren. Alcohol is een hard drug. Tijd om alcohol te verbieden zodat de war on drugs geen hypocriete charade meer is. |
Citaat:
En het is al geprobeerd. . Wat een succes. Weerom, net zoals met "illegale" drugs, kruipt alcohol waar het niet gaan kan. |
Citaat:
|
Mijn biochemie lessen gaan toch nog opbrengen, die gedistileerde wijn uit den tijd was best te zuipen. 70 volume % woehoe !
|
Ge moet alleen zorgen dat ze uw installatie niet vinden, dus goed isoleren en zorgen dat ge geen verbrandingsgassen zichtbaar uitstoot. Ik denk dat dat wel te doen moet zijn, tenzij je echt op groot volume gaat stoken natuurlijk en ge een paar eikels als geburen hebt die uwe most etc gerieken in die grote 200 liter vaten in uw tuinhuis.
|
Ik zou denk ik hetzelfde doen dan wat ik met de andere drugwetgevingen deed, me er geen zak van aantrekken.
Al fluitend de grens over, of zelfvoorzienend worden. |
Citaat:
Als ze slim moesten zijn verlagen ze die accijnzen en dan komen de hollanders niet alleen hier tanken, maar tegelijk ook hun voorraad sterken drank aanvullen. EEn fles Calvados bij den boer op den hof 20 jaar oud, (dus de goeie poeier) voor minder dan wat hier een fles Whisky kost, hoe kan die mens het er voor doen ? Ja de Franse staat is zo hebberig niet , of die hebben het gewoon anders bekeken. |
Natuurlijk zullen mensen nog aan alcohol kunnen geraken. Daarom is het wijs het Europees te verbieden zodat het minder toegankelijk is voor minderjarigen en verslaafden die ermee stopte.
Alle argumenten voor een war on drugs overkijken ze bij het grootste vergif, alcohol. |
Citaat:
Zorg er gewoon voor dat de domme verslaafden OD'en. Opgelost. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar beter is alles te verbieden. Tabak, alcohol. Ook moeten ze vermelden hoeveel % suiker voedingswaren bevatten. Citaat:
Hooch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
hoe meer suiker erin zit hoe beter en vlotter dat het zal gaan. Daarom ook dat het zinloos is dat te verbieden. Sommige dingen hou je beter legaal zodat je het onder controle kunt houden. Als ik in mijn schuur 20 liter sterken stook per week, dat is veel gevaarlijker voor de volksgezondheid dan dat er hier in den buurtsuper 400 liter verkocht wordt. als er bij mijn brouwsel 1 liter verkeerd gaat, kunnen daar tientallen mensen van sterven. (gelet dat ik dat spul ga verkopen bvb... ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben tegen een verbod. Pas dan neemt de criminaliteit de bovenhand. Waar ik wel voorstander van ben is een verbod op alcohol reclame alsook een verbod op het promoten van Alcohol.
Verder is het zoals met alles. Men kan in alles alleen het negatieve zien. 90 % van de mensen kan heel goed overweg met af en toe wat Alcoholische drank. Als men in alles alleen het negatieve ziet moet je alles verbieden ook frituren frisdranken en alle gevaarlijke sporten ....maar alleen maar binnen in je zetel zitten met wat water groenten en fruit is nu ook bepaald geen leven om van te dromen. Trouwens lijkt dat ook niet gezond te zijn. Verder stel ik me de vraag waarom men het steeds heeft over Alcohol en drugs en niet gewoon over drugs ? Waarom hebben we het bijvoorbeeld niet eens over cannabis en drugs voor de verandering ? |
Citaat:
Als ze een war on drugs voeren, is het hypocriet alcohol over het oog te zien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be