![]() |
Brusselse regering beschouwt gans Vlaanderen als haar grondgebied
Hoe moet je het anders noemen?
Poetin deed het ook al. Met de Krim, Loegansk en Donetsk. Federale loyauteit: onbestaand in la belziek. titel: 163 mannen uit kraakpand Paleizenstraat naar IBIS-hotel in Ruisbroek gebracht, Bart Somers reageert kwaad: “Deloyaal gewoon” link: https://www.hln.be/sint-pieters-leeu...oon~a6c6edeee/ Citaat:
|
De Moor: overlijden Paleizenstraat zou natuurlijke oorzaak hebben
Uit de tekst: Citaat:
Stel dat Vlaanderen apart komt, wat dan met Brussel want dat ligt in Vlaanderen? Overhevelen met al wat daar zit naar het Waals landgebied? Of zit Brussel in Vlaanderen om het van daaruit te kunnen domineren? Dat even volledig terzijde: ik was echt slecht in Aardrijkskunde. Ik had toen meer oog voor mijn bankgenote. |
Ze huren kamers in een hotel. Als de hoteleigenaar dat goedvindt is er volgens mij niks onwettelijk.
Niks let Antwerpen om hetzelfde te doen met Brusselse hotels. |
Gewoon terug de bus op en afzetten op de grote markt aan het Brusselse stadhuis of aan het Europees parlement.
|
Citaat:
ik vraag me trouwens af wie de factuur van den Ibis gaat betalen... Vandaag bussen van de lijn daar naartoe sturen, al die gasten opladen en aan die waalse fooraap zijn bureau afzetten en hen zeggen dat ze daar binnen moeten zijn. En vervolgens de geldkraan toe. zowel naar federaal als brussel als walbanie. Het moet eens gedaan zijn met dat geprovoceer van die smerige klote ps ers. |
Citaat:
Er is maar 1 oplossing. Het vliegtuig op en terug naar waar ze vandaan komen. |
Citaat:
Die vent zal gokken op een complete overhaul van zijnen Ibis, Ge zult er deze morgen maar van het ontbijt mogen genieten, ... als ge daar toevallig zit voor uw werk bvb. |
Citaat:
Zoals dat koppel in Ninove die Oekraïners onderdak gaven. Een factuur van 35.000 Euro om hun boeltje weer in orde te zetten nadat ze vertrokken waren. De Oekraïners waren eigenlijk Roma die van de gelegenheid gebruik hebben gemaakt. |
Citaat:
Verkeerde vergelijking bijgevolg. |
Citaat:
Mensen dumpen in een ander gewest wil wel zeggen dat het andere gewest mag instaan voor orde, veiligheid en financiële voorzieningen. |
Ben Weyts op twitter
Vlaanderen transfereert miljarden naar BRSL en W. In return krijgen we het achteloos dumpen van menselijke miserie. Faut le faire. 15/02/2023 17:51 |
Assita Kanko op twitter
“Er is in dit land al voor veel minder ‘schandaal’ geroepen. ??Francken Theo?? heeft gewoonweg gelijk. Waren deze incidenten onder zijn bewind gebeurd, dan zouden de linkse partijen die nu in de regering zitten, adem tekortkomen om hun verontwaardiging uit te schreeuwen." |
Theo Francken op twitter
200-tal illegale alleenstaande mannen worden gewoon afgezet aan het IBIS hotel in Sint-Pieters-Leeuw, Vlaams-Brabant. Zo ontruimen we een kraakpand in Brussel! En de burgemeester weet van niets. Onvoorstelbaar. 15/02/2023 16:03 |
Citaat:
|
Citaat:
Intussen winnen de 'asielzoekers' het weer: 163 asielzoekers en illegalen uit kraakpand Paleizenstraat mogen op hotel in Sint-Pieters-Leeuw: “Ongezien en onaanvaardbaar” Uit bovenstaande tekst: Citaat:
![]() En zo palmen zij wat wij vroeger 'ons' land noemden verder en verder in maar geen Politieker die het snapt. Tijd voor verandering in de Politiek? :roll: |
Citaat:
Zo reageren die kerels uit la capitale. |
Citaat:
|
Citaat:
België Barst |
Citaat:
Dumpen Dus als ge uwe sans papier over uw grens in een hotel steekt, is dat ook Dumpen |
Citaat:
zijde gij al eens in nen Ibis geweest, ... dat is al tof als ge daar met uw vrouw zit in zo een kamerke... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be