![]() |
Waar sta je momenteel van versteld ?
![]() Waar moeit de overheid zich in godsnaam mee ? Laat iedereen nu toch eens gewoon doen. Dickpicks sturen zal snel afnemen als vrouwen ze doorsturen naar hun hele adresboek met onderschriften als: deze lelijke loze vink is van X dit kleintje komt van Y deze stinkende rolmops kan je verkrijgen bij Z deze riekt naar rot ei en behoort toe aan P Maar dat mag ook niet zonder toestemming van de staatssecretaris zeker ? |
Citaat:
Uw manier gaat er gewoon voor zorgen dat er nog meer dickpics worden verstuurd. |
Een dickpick in t frans moet dat geen peinture zizi of zoiets zijn ?
Allee ja die moeten toch voor elk anglicisme een woord verzinnen. |
Ik wil hier dan direct een openbare verklaring afleggen: a priori hebben alle vrouwen (echte, geen trans) a priori reeds een "consentement" van mij om een tetten-pic te sturen :lol:
Ik zie hierbij af van elke vorm van vervolging :-) |
Citaat:
Of mag men andermans' dickpic wel versturen ? Hoe wordt dat gecontroleerd ? Is deze wet enkel geldig ten aanzien van mannen ? Mogen vrouwen dickpics versturen ? Is dat een vorm van discriminatie ? |
Ik sta versteld van de hypocrisie van de Amerikanen
Ze leveren al maanden wapens aan Oekraïne maar de Chinezen mogen geen wapens leveren aan de Russen Van hypocrieten gesproken. |
Citaat:
:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er rijden al jaren treinen tussen verschillende Europese steden waaronder Antwerpen en China maar de eerste trein tussen Thailand en China reed pas onlangs. 8O
|
Citaat:
Men wil niet dat de Russen dan op extra extra wapens kunnen rekenen? Is China dan een slechte 'vriend' geworden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be