![]() |
Rechtbank zorgt voor uw veiligheid
En natuurlijk ook de maatschappelijke orde door een lik op stuk beleid te voeren. Zij die de maatschappelijke orde verstoren, krijgen een gepaste straf om te voorkomen dat de betrokkenen in herhaling vallen of verder escaleren.
https://www.hln.be/leuven/bert-42-ke...even~a2ac21cc/ |
waar Mohamed burgemeester is ! die rechters durven niet !!
|
Maar kinderen verplicht laten spelen met de persoon die hen mishandelt, dat is geen probleem.
Justitie is imo echt een drama in België. |
Kan je dan niet in beroep gaan?
|
Citaat:
Mijn ervaring : brief geschreven naar OR met de feiten en dossiernr. Naar de griffie van de rechtbank. Gevraagd om een OR. Griffie vroeg waarom, ik laat brief lezen. Binnen de 5 minuten zat ik bij de substituut, die heeft de zaak op de rol gezet. Ben nooit tot bij een OR geraakt, heeft me toen 10.000 frank bespaard. Als slachtoffer van een misdrijf moet je de rechtbank durven onder haar kloten te schoppen. Dat is een feit. |
Blijkbaar heeft justitie andere prioriteiten. Zie zaak Bart De Pauw en Plopsaland.
|
Citaat:
- lol - Heeft die man dan tot nu toe met een bruine, papieren zak over zijn hoofd gelopen? Wedden dat hij CD&V stemt? |
Citaat:
|
zal wel geprovoceerd hebben ...
|
Citaat:
Hij zou het eerste slachtoffer niet zijn dat als dader verketterd wordt door advocaten om daders als slachtoffer te kunnen vrijpleiten van hun misdaad. Kromme rechtspraak volgens afkomst, met victim blaming door de beroepsleugenaars. |
Citaat:
|
Met zijn wit privilege mag die mens nog dankbaar zijn dat hij die hangjongeren niet moet vergoeden voor hun verloren tijd. Wat is me dat nou. Die rechter heeft groot gelijk. :silly:
|
Citaat:
|
Criminaliteit loont !!
|
Hoe kreeg die Bert het tot tweemaal toe aan de stok met hangjongeren aan de nachtwinkel.
Jammer dat ik het artikel niet volledig kan lezen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het getuigt van hun ongelooflijke opvoeding !! Dat die man al 2x toe aan de stok met hangjongeren aan de nachtwinkel , dat geeft zulk krapuul geen recht om die man te verwonden of aan te vallen !! Onbegrijpelijk dat zo'n zaak werd afgehandeld zonder strafvervolging , ik stel mij daar toch wel zeer ernstige vragen bij , dit is olie op het vuur !! Dit geeft criminelen moed om hun lusten te botvieren !! |
in dit land moet je er een advokaat-rat op zetten
|
Politie belt tweede magistraat uit ongeloof omdat de eerste debiele magistraat het stuk crapuul Fawzi A.E.G. (22) uit Elsene - dat auto steelt, vier politiecombi's in de prak rijdt en twee agenten verwondt - onmiddellijk vrijlaat.
Draai die eerste magistraat aub mee de bak in. FTW! |
Citaat:
Maar kromrechters wijzen dan naar het tekort aan cellen als smoes om tuig ongestraft of met enkelband te laten lopen. Maar het is weer de politiek die faalt door de gevangenissen overbevolkt te houden met veroordeelde migranten crapuul dat hun straf in thuislanden zou kunnen uitzitten. De straffeloosheid zet aan tot criminaliteit en geeft veelplegers de toestemming om opnieuw misdaden te plegen. Zowel de magistratuur als de politiek zijn dus verantwoordelijk voor de criminaliteit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be