![]() |
Netflix verwijdert binnenkort...
Netflix verwijdert binnenkort 'Shtisel', 'Bon Bini Holland' en 55+ andere films & series
Wat is er aan de gang, boeken die 'geknipt' worden, series die verdwijnen... :? |
Binnenkort wordt Netflix zelf verwijderd, gedaan met hun woke gezever 8-)
|
Citaat:
Gedaan met zeveren inderdaad. :thumbsup: |
Citaat:
Als ze gaan verwijderd worden dan zie je dat ook in het menu. Er staat dan ‘beschikbaar tot xxxx’. |
Citaat:
Iemand die ik ken zei eens: ophalen en gelijk terug afzeggen die 'dienst' Ik ga dat toch niet uitproberen, ik heb genoeg video & DVD & Blu-Ray staan |
Blij niet meer geabonneerd te zijn
|
Citaat:
Wat is dan uiteindelijk het probleem. |
Het is sowieso een minder aanbod voor mij geworden en heb de topreeksen als Better Call Saul reeds bekeken.
|
Misschien Kunta Kinté nog eens uitzenden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu blijkt dat Netflix in bezit is van diezelfde uitgeverij die Roald Dahl tot in het absurde censureerde. Ik word echt niet vrolijk van die upscaling die bedrijven doorgaan en daarna hun authoritaire wil doordrukken. Dat ze veranderen van aanbieding om de tijdsperiode is normaal, maar toch blijft de focus stilaan steeds woker te worden.
Vroeger was alles beter, toen men de lelijkheid nog aanvaardde en toen dat ook van kinderen verwacht werd te erkennen op ietwat lichtere schaal. |
Ja als er een streamingdienst komt die 100 % not woke is, dan verander ik wel van abonnement.
Tot nu toe moet ik me voor het betere blood and goor werk beperken tot mijn eigen bibliotheek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben die zever KOTSBEU |
Citaat:
Ik denk trouwens dat zijn nieuw boek de moeite waard zal zijn : ![]() |
Ik herbekijk nu. Bah, zeg. Wie wil er nu 'sensitivity reader' worden? Er bestaat overigens geen Nederlandse term voor 'sensitivity reading' en we hebben er geen nood aan. Hoort thuis in dictaturen...
|
Citaat:
Jeremie Vaneeckhouts reactie was inderdaad geen verrassing dat die dat allemaal goed vond, als Groen-lid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be