![]() |
Goed idee van de CD&V? Drie weken per jaar ziek vieren zonder doktersbriefje!
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230227_96706277
Verplichte taallessen voor wie een uitkering ontvangt en je drie keer per jaar een week ziek kunnen melden zonder ziektebriefje. Verplichte taallessen voor wie een uitkering ontvangt, eigenlijk bestaat dat al. Mensen die een leefloon krijgen, moeten die lessen verplicht volgen (tot een bepaalde leeftijd). Ik lees dat de CD&V dat wilt uitbreiden naar mensen die een leefloon krijgen, weten ze niet dat het daar al bestaat? Maar het andere voorstel, vind ik totaal van de pot gerukt. Iemand mag drie keer per jaar een week "ziek" thuis blijven zonder een dokter te raadplegen. Eens dit goedgekeurd wordt, kunnen bedrijven beter sluiten tijdens de schoolvakanties, want iedereen kan ziek worden en iedereen heeft (of zou toch moeten) dezelfde rechten om ziek thuis te blijven. En de gratis controlearts, wat gaat die doen? |
Komaan, iedereen 1 week ziek met Kerst, Pasen en Allerheiligen.
Ben ons op het werk zijn er zulke mama's. En dan nog 20 dagen verlof in juli of augustus. Echt fijne collega 's. |
Je kan je toch maar drie keer per jaar 1 dag ziek melden zonder briefje en niet drie keer een week?
Nu ja, bazen van vandaag zijn eigenlijk ook maar werknemers want meestal niet de eigenaar van het bedrijf. En dergelijke "bazen" zijn meestal psychopathische smeerlappen. |
Citaat:
De baas mag dan wel gratis een controlearts sturen. Ik begrijp dat dus niet, waarom zo omslachtig? |
Citaat:
Zo worden dagelijks ballonnen opgelaten door alle partijen, en vervolgens door de andere partijen neergeschoten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet wat mijn werkgever consistent doet met werknemers waarop niet kan gerekend worden.....Want inderdaad,"fijne collega's" dat.... Het zgn "tekort aan werknemers" is evident van geen tel op zulke sujetten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het idee niet van N-VA komt is het een slecht idee. ?
|
Citaat:
|
De tsjeven beginnen PS-kuren te krijgen.
Het er ver gekomen als ze hiermee de verkiezingen denken te winnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige mensen zou je toch direct antwoorden: cu next Tuesday.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be