![]() |
Finland begint met bouw van hek aan grens met Rusland
Finland begint met bouw van hek aan grens met Rusland
Ik denk dat het niet de enigen zullen zijn die muurtjes en hekken gaan beginnen bouwen, zo hebben ook Estland, Letland en Polen de veiligheid aan hun grenzen met Rusland versterkt of plannen om dat te doen. Zijn dat paniekreacties, te voorbarig, of is het gewoon noodzakelijk er aan te beginnen? Nieuws van de dag? Oekraïne slaat nu ook tot ver in Rusland toe: Russen opgeschrikt door raids met drones en vals luchtalarm |
Citaat:
|
Citaat:
Naar alle waarschijnlijkheid zal het Poetin leger op een andere plaats alles aan het platgooien zijn zeker? :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet de mooie sier maken in West Europa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, Oekrainers kunnen ook St Petersburg bombarderen, daar een nep referendum houden en vaststellen dat 96% bij Oekraine wil aansluiten he ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(en tussen de twee denk ik dat Zelensky de rapste zal zijn als het op lopen aankomt, eerlijk gezegd, Vlad is zo jong nie meer...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. Grenzen betonneren zodat er geen conflict over kan ontstaan 2. De jongeren die tegen hun zin opgeroepen worden, zuillen niet echt de beste soldaten worden... in het beste geval kunnen ze hun tank dan laten wegslepen door een tractor, of zich gemakkelijker overgeven. Er is natuurlijk altijd het dilemma kwantiteit vs kwaliteit, maar ik denk qua kwantiteit dat Rusland niet echt met een probleem zit. Er zullen ook wel een aantal van die 'jongeren' als geheim agent gevlucht zijn, maar om die nu nog tegen te houden is het toch te laat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be