![]() |
Hoe verdwijn ik van dit forum?
Yow,
Graag zou ik zo snel mogelijk verdwijnen van dit forum. de scheldpartijen en argumentloze discussies komen me al de keel uit na 2 weken. (ook die e-mails die ik altijd krijg nadat iemand reageert in een thread waar ik ooit eens een post plaatste zijn vrij vervelend, ik dacht dat ik nochtans die optie had uitgeschakeld). Weet iemand waar en hoe ik mijn profiel kan deleten? |
Citaat:
Abonnement opzeggen, of E-mail notificatie uit http://forum.politics.be/showthread.php?t=17895 Tweede bericht, tweede bolletje Dan krijg je geen emails meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
links of rechts zal het K&K-volkje elkaar wel op de hoogte houden.
*roddelnonkel* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boa noite, meia noite...
Tens que compriender que os fascistas, não têm outro forum para discutir, e isto traz os para c�*. Mas isto não pode ser a razão para fugir d'aqui. Espero que percebeste estas frases...;-) |
Citaat:
|
Sim, percebo mais ou menos ;-). desculpa-me por que só posso ler e não escrever...
Maar tis gewoon heel irritant dat sommigen (vooral gefrustreerde nationalisten van beider kanten) hier onbeschaamd hun domme praat komen verkondigen, en niet serieus willen discussiëren. Ach, kzal hier nog even blijven, en enkel posten bij deftige threads |
Citaat:
wil je toch volledig vertrekken van het forum en je wil geen berichten meer ontvangen kan je ofwel in je berichtregels van je mailclient zetten dat berichten van [email protected] van de server moeten verwijderd worden, maar beter is om gewoon in je profiel alle abonnementen op te zeggen, zodat je helemaal geen mails meer krijgt |
Citaat:
|
Citaat:
En met weg te lopen ga je dat echt veranderen hoor. Man man. |
Breek je klavier in vijf.
|
Citaat:
Kom trouwens gerust eens langs op http://members.lycos.nl/chezpaulus/index.php ... Een klein deel van politics heeft zich daar verbroederd (en verzusterd) ... Kan je ook zo vriendelijk zijn om na je aanmelding te melden dat "Flipgirl" (ik dus) je gestuurd heeft :) ? |
@Vlaanderen Boven: Ik ben niet gewoon op fora te zitten, dit is eigenlijk het eerste. Naar mijn mening verkoop je cafépraat als je halfzat aan de toog staat, niet op een forum dat placht over politiek te debatteren.
btw, met weglopen ga ik het nt veranderen, maar wie zegt dat ik dat wil. Volgens mij was u ook die andere wizo-fan...no future....? |
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be