Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hoe verdwijn ik van dit forum? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=26815)

Meia noite 26 december 2004 18:58

Hoe verdwijn ik van dit forum?

Yow,

Graag zou ik zo snel mogelijk verdwijnen van dit forum. de scheldpartijen en argumentloze discussies komen me al de keel uit na 2 weken. (ook die e-mails die ik altijd krijg nadat iemand reageert in een thread waar ik ooit eens een post plaatste zijn vrij vervelend, ik dacht dat ik nochtans die optie had uitgeschakeld).
Weet iemand waar en hoe ik mijn profiel kan deleten?

sinan123 26 december 2004 19:06

Citaat:

(ook die e-mails die ik altijd krijg nadat iemand reageert in een thread waar ik ooit eens een post plaatste zijn vrij vervelend, ik dacht dat ik nochtans die optie had uitgeschakeld).
Dat probleem had ik ook, hier staat hoe je het moet doen,
Abonnement opzeggen, of E-mail notificatie uit

http://forum.politics.be/showthread.php?t=17895

Tweede bericht, tweede bolletje

Dan krijg je geen emails meer.

ingenious 26 december 2004 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Meia noite
Yow,

Graag zou ik zo snel mogelijk verdwijnen van dit forum. de scheldpartijen en argumentloze discussies komen me al de keel uit na 2 weken. (ook die e-mails die ik altijd krijg nadat iemand reageert in een thread waar ik ooit eens een post plaatste zijn vrij vervelend, ik dacht dat ik nochtans die optie had uitgeschakeld).

jammer genoeg zijn veel genuanceerde mensen tot dezelfde conclusie gekomen en hier vertrokken. ik laat me niet wegjagen door zo'n nitwits. er zijn hier best wel wat forummers te vinden waar je een interessante discussie mee aankan. bovendien zal er de komende weken, voor zover ik begrepen heb, wat strenger gemodereerd worden. hopelijk werpt dit zijn vruchten af. blijf nog maar even hangen, geef dit forum niet over aan die zieligaards ;-)

Griffin 26 december 2004 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
jammer genoeg zijn veel genuanceerde mensen tot dezelfde conclusie gekomen en hier vertrokken. ik laat me niet wegjagen door zo'n nitwits. er zijn hier best wel wat forummers te vinden waar je een interessante discussie mee aankan. bovendien zal er de komende weken, voor zover ik begrepen heb, wat strenger gemodereerd worden. hopelijk werpt dit zijn vruchten af. blijf nog maar even hangen, geef dit forum niet over aan die zieligaards ;-)

Hmm, worden we ook ergens up to date gehouden over de bans die uitgedeeld worden? :D *ramptoeristje*

driewerf 26 december 2004 20:59

links of rechts zal het K&K-volkje elkaar wel op de hoogte houden.
*roddelnonkel*

ingenious 26 december 2004 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Hmm, worden we ook ergens up to date gehouden over de bans die uitgedeeld worden? :D *ramptoeristje*

vraag eens aan jeroen hé ;-)

Patriot! 26 december 2004 21:50

Citaat:

Yow,

Zevert ni en vertrekt gewoon als 't toch zo erg is.

ingenious 26 december 2004 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Zevert ni en vertrekt gewoon als 't toch zo erg is.

je zou mss beter eens nadenken over wat jouw bijdrage aan dit forum is :roll:

Jonas Elossov 26 december 2004 22:55

Boa noite, meia noite...

Tens que compriender que os fascistas, não têm outro forum para discutir, e isto traz os para c�*. Mas isto não pode ser a razão para fugir d'aqui.

Espero que percebeste estas frases...;-)

Jonas Elossov 26 december 2004 22:56

Citaat:

Hij moet daarvoor eerst wel kunnen nadenken. En in het koninklijk leger geldt dat ge niet moet peinzen, dat doen anderen wel voor u.:-D

Meia noite 26 december 2004 23:54

Sim, percebo mais ou menos ;-). desculpa-me por que só posso ler e não escrever...

Maar tis gewoon heel irritant dat sommigen (vooral gefrustreerde nationalisten van beider kanten) hier onbeschaamd hun domme praat komen verkondigen, en niet serieus willen discussiëren.
Ach, kzal hier nog even blijven, en enkel posten bij deftige threads

big bad wolf 26 december 2004 23:57

Citaat:

Yow,

eerst en vooral kan je personen wiens reacties je niet aanstaan in je negeerlijst zetten (wat je niet leest hoef je je niet aan te ergeren)
wil je toch volledig vertrekken van het forum en je wil geen berichten meer ontvangen kan je ofwel in je berichtregels van je mailclient zetten dat berichten van [email protected] van de server moeten verwijderd worden, maar beter is om gewoon in je profiel alle abonnementen op te zeggen, zodat je helemaal geen mails meer krijgt

driewerf 27 december 2004 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
links of rechts zal het K&K-volkje elkaar wel op de hoogte houden.
*roddelnonkel*

trouwens, spolpoel is geband.

Vlaanderen Boven 27 december 2004 11:59

Citaat:

Hij heeft hier nochtans een punt, precies of het hier zo erg is...ok, meia, vertel me dan welk forum er dan beter is, als je denkt dat het niveau hier zo laag is?

En met weg te lopen ga je dat echt veranderen hoor. Man man.

schaduw 27 december 2004 12:31

Breek je klavier in vijf.

Flipgirl 27 december 2004 13:45

Citaat:

Yow,

Hoe je hier verdwijnt : geen idee ... Gewoon je uitloggen en nooit meer terugkomen is een optie ...

Kom trouwens gerust eens langs op http://members.lycos.nl/chezpaulus/index.php ... Een klein deel van politics heeft zich daar verbroederd (en verzusterd) ... Kan je ook zo vriendelijk zijn om na je aanmelding te melden dat "Flipgirl" (ik dus) je gestuurd heeft :) ?

Meia noite 27 december 2004 15:39

@Vlaanderen Boven: Ik ben niet gewoon op fora te zitten, dit is eigenlijk het eerste. Naar mijn mening verkoop je cafépraat als je halfzat aan de toog staat, niet op een forum dat placht over politiek te debatteren.
btw, met weglopen ga ik het nt veranderen, maar wie zegt dat ik dat wil. Volgens mij was u ook die andere wizo-fan...no future....?

Lincoln 27 december 2004 17:37

Citaat:

Sim, percebo mais ou menos ;-). desculpa-me por que só posso ler e não escrever...

Maar tis gewoon heel irritant dat sommigen (vooral gefrustreerde nationalisten van beider kanten) hier onbeschaamd hun domme praat komen verkondigen, en niet serieus willen discussiëren.
Ach, kzal hier nog even blijven, en enkel posten bij deftige threads

Sterkte , een als je een post tegen komt dat niet aangenaam lijkt te zijn negeer dat gewoon !!!

MVB 27 december 2004 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Sterkte , een als je een post tegen komt dat niet aangenaam lijkt te zijn negeer dat gewoon !!!

Maw waarop ge niet meer kunt antwoorden :mrgreen:

Jonas Elossov 27 december 2004 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MVB
Maw waarop ge niet meer kunt antwoorden :mrgreen:

Of het is de moeite niet om erop te antwoorden, omdat diegene voor wie het bedoeld was, de boodschap toch nooit zal kunnen vatten...;-) [size=2][size=1][size=1]Zoals deze bijvoorbeeld[/size][/size][/size]

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be