![]() |
Veterans of illegale vreemdelingen? Wie wordt er beter behandeld in the UK.
|
't is een retorische vraag zeker? :-(
|
Citaat:
|
Kijk eens goed naar de afbeelding van diegenen die in het bootje zitten.
En dan maar zagen dar zij geen eten hebben? Is er nog iemand die dat geloofwaardig acht? :roll: p.s. Waarom migranten zo graag naar Groot-Brittannië willen Britse regering stelt omstreden migratieplan voor in parlement: "Wetten van gisteren schieten simpelweg hun doel voorbij" Ik denk dat op het vlak van migranten niet alleen de wetten in de UK hun doel voorbijschieten. :| De migratiewetgeving is in heel de EU zwaar verouderd. VN: "Nieuwe wet komt neer op einde van recht op asiel" Die wet had al laaaaaaaaaaaang in voegen moeten zijn. |
VN waarschuwt voor nieuwe Britse asielwet: “Komt neer op einde van recht op asiel”
Uit de tekst: Citaat:
Alles wat op huidig ogenblik en de EU en het UK komt 'binnengevaren' daar zijn bitter weinig echte vluchtelingen bij denk ik. :| Dus moet daar dringend wat aan gedaan worden zodat de EU niet verder in de problemen geraakt. :| De toestroom mag een HALT toegeroepen worden en in de UK zal men dat ook gedacht hebben denk ik. Nog maar eentje... |
Als ze de eerste Afghanen naar Ruwanda gaan sturen , dat gaat nog een toffe uitzending van t nieuws worden en de duidingsprogramma's achteraf
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be