Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Ambtswoning Vlaams minister-president Jan Jambon besmeurd met menselijke uitwerpselen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=268261)

reservespeler 10 maart 2023 08:36

Ambtswoning Vlaams minister-president Jan Jambon besmeurd met menselijke uitwerpselen

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...3a58f1a2&ei=16

Hotel Errera, de ambtswoning van Vlaams minister-president Jan Jambon (N-VA) aan het Warandepark in Brussel, is besmeurd met menselijke uitwerpselen. Dat meldt Het Nieuwsblad en het nieuws wordt bevestigd door de Brusselse lokale politie.

Het Errerahuis in Brussel is de ambtswoning van de minister-president van Vlaanderen - nu is dat Jan Jambon (N-VA) - en wordt vaak gebruikt voor officiële ontvangsten en gelegenheden van de Vlaamse regering. Het gebouw werd vandaag besmeurd met menselijke uitwerpselen. Op verschillende plekken op de gevel waren er uitwerpselen uitgesmeerd, en in de buurt werd een zak met nog meer uitwerpselen aangetroffen.

"Wij werden woensdagnamiddag rond 16.15 uur opgeroepen en zijn meteen ter plaatse gegaan om de nodige vaststellingen te doen", zegt Ilse Van de keere, woordvoerster van de Brusselse politie. "Er is een proces-verbaal opgesteld voor vandalisme, en het onderzoek loopt om te achterhalen wie er voor deze feiten verantwoordelijk is."

Dit is zeer laakbaar.
Ik hoop dat ze de dader, via DNA, kunnen pakken.

De Rode Willem 10 maart 2023 08:38

:rofl:
Sorry
Maar dat was mijn eerste reactie.

reservespeler 10 maart 2023 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 10128326)
:rofl:
Sorry
Maar dat was mijn eerste reactie.

Heeft u dat gedaan?
Of waarvoor excuseert u zich?

DucDEnghien 10 maart 2023 08:45

Agitprop om een kakregering aan te klagen.

Skobelev 10 maart 2023 08:51

Stront zoekt stront

Henri1 10 maart 2023 08:55

Moet dit niet in K&K staan (Kak&Kont) ?

reservespeler 10 maart 2023 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 10128336)
Moet dit niet in K&K staan (Kak&Kont) ?

Da gade gij nie bepale.

De Rode Willem 10 maart 2023 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10128338)
Da gade gij nie bepale.

Tja
Als het melden van een huis besmeurd met stront de grootste politieke verwezenlijking van Jambon van de voorbije jaren is...dan hoort dat hier thuis.

reservespeler 10 maart 2023 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 10128341)
Tja
Als het melden van een huis besmeurd met stront de grootste politieke verwezenlijking van Jambon van de voorbije jaren is...dan hoort dat hier thuis.

Ik zou nog rap een N-VA afzeikdraad starten, blijkbaar uw specialiteit.

De Rode Willem 10 maart 2023 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10128343)
Ik zou nog rap een N-VA afzeikdraad starten, blijkbaar uw specialiteit.

whooeaa
U start een N-VA kak draad !

Sneaky 10 maart 2023 09:29

Als ge dan toch zo een ludieke actie doet is het beter van niet uw Eigen stront daar te smeren, daar kunnen ze u mee traceren. Veel beter gewoon ne camion mest op zijne stoep droppen.

Ke Nan 10 maart 2023 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10128321)

Hotel Errera, de ambtswoning van Vlaams minister-president Jan Jambon (N-VA) aan het Warandepark in Brussel, is besmeurd met menselijke uitwerpselen. Dat meldt Het Nieuwsblad en het nieuws wordt bevestigd door de Brusselse lokale politie.

Het Errerahuis in Brussel is de ambtswoning van de minister-president van Vlaanderen - nu is dat Jan Jambon (N-VA) - en wordt vaak gebruikt voor officiële ontvangsten en gelegenheden van de Vlaamse regering. Het gebouw werd vandaag besmeurd met menselijke uitwerpselen. Op verschillende plekken op de gevel waren er uitwerpselen uitgesmeerd, en in de buurt werd een zak met nog meer uitwerpselen aangetroffen.

"Wij werden woensdagnamiddag rond 16.15 uur opgeroepen en zijn meteen ter plaatse gegaan om de nodige vaststellingen te doen", zegt Ilse Van de keere, woordvoerster van de Brusselse politie. "Er is een proces-verbaal opgesteld voor vandalisme, en het onderzoek loopt om te achterhalen wie er voor deze feiten verantwoordelijk is."

Dit is zeer laakbaar.

Me dunkt dat het gerecht wel andere prioriteiten heeft dan de stront te onderzoeken van een strontgooier wiens doel het waarschijnlijk was, naar mijn aanvoelen, het fertiliseren van de ambtelijke omgeving van de minister-president om zo vandaag tot een vruchtbare uitkomst te komen.

Het kan ook natuurlijk dat dit kaderde in een onorthodoxe aanpak van iemands deelname aan het bevolkingsonderzoek Dikkedarmkanker dat georganiseerd wordt door de Vlaamse Overheid en misschien ergens in een Vlaamse huiskamer gehoopt wordt dat door deze actie onze minister-president voorrang zou gegeven aan dit specifieke geval om minder lang in het ongewisse te blijven.

quercus 10 maart 2023 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10128321)

Dit is zeer laakbaar.

Actie van een Brusselaartje “qui n’aime pas les Flamands”??? Of misschien een afgewezen “asielzoeker”??? Of een losgeslagen fan van de politieke oppositie???

quercus 10 maart 2023 09:47

Het is in elk geval het werk van iemand die graag werkt met stront. Ik dacht dat we hier op dit forum wel iemand hebben die daaraan beantwoordt.

Xenophon 10 maart 2023 10:01

Het is de moderne vorm van duurzaam isoleren.

Henri1 10 maart 2023 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10128386)

Hoe wordt die isolatie aangebracht Xeno ?

Xenophon 10 maart 2023 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 10128389)
Hoe wordt die isolatie aangebracht Xeno ?

Eigenlijk wou ik dat aan u vragen, of is dit weer een Vlaamse afkakdraad?

Skobelev 10 maart 2023 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10128386)

Zoals sommige negerstammen hun hut bepleisteren, enfin met koeiestront bestronteren.

Dadeemelee 10 maart 2023 10:15

Hopelijk is het stikstofarme kak.

Xenophon 10 maart 2023 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10128399)
Hopelijk is het stikstofarme kak.

Ja, hij is door een stikstofzeef getrokken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be