![]() |
Mediterraan of Brits ontbijt?
Iedereen kent het Brits ontbijt:
![]() Maar er is ook zoiets als het mediterraan ontbijt: https://eatlikeanitalian.com/breakfa...erranean-diet/ Wat zouden jullie het liefste eten? |
De titel is misleidend. Wat u beschrijft is niet algemeen Mediterraan, maar Italiaans.
|
Brits, zonder twijfel
|
mmmmmmmmmmmmmm, bacon:eggface:
|
Ik eet nogal veel viskes de laatste tijd.
|
Voor een versterkend ontbijt waarop je kan teren tot de middag moet je inderdaad niet in Italië zijn. Anderzijds is de Italiaanse keuken in het algemeen voor mij subliem.
|
Als ik een Brits ontbijt binnenspeel en 3 uurs later een boer laat, valt de verf van de muren...
|
Ik heb de slechte gewoonte voor 8u twee dubbelgrote tassen koffie te drinken. Fijnst gemalen en sterkste koffie knop op de Delonghi. Op het werk dan nog verschillende capsules espresso koffie tussendoor.
Geen ontbijt, eet pas s'middags |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, ontbijt. Meestal de overschot van gisterenavond. Trogje spaghetti, bakje soep, bordje aardappelen/groenten en een stukje vlees. In het ergste geval een kom cornflakes.
En dan mijn 18 km fietsen. Maar op vakantie geef ik de voorkeur aan een stevig ontbijt rond een uur of 8 (da's uitslapen voor me.) Is dat nu Brits, of Amerikaans, of buffetstijl (hmm, pannekoeken met zalm, heerlijk) en dan ergens in de vroege namiddag iets lichts. |
Citaat:
|
Dat italiaans ontbijt bestaat trouwens uit het volgende
Nen brioche/croissan en een mini jatje kofie. soms is die brioche nog voorverpakt in zo een plastiek zakske. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be